Fr0styyy. Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Witam. Proszę o analizę logów, mam wrażenie, że od jakiegoś czasu spadła mi moc szczególnie od dolnych partii obrotów, trzeba go po prostu wyżej kręcić żeby jakoś jechał. Generalnie to zauważyłem, że od dłuższego czasu mam tego dużo wyższe spalanie, tempomat na 120km/h i wychodzi spalanie 8.5 po niemieckich autostradach w nocy bez żadnego ruchu, na baku robię 730-800km niemieckimi autostradami jadąc 120-130km/h więc raczej słabo... Tutaj są logi 03, 20, 33 - http://vaglog.pl/log_274087.html 115, 118 - http://vaglog.pl/log_274088.html Ja się na tym nie znam więc zdaje się na Waszą pomoc
ganjaq Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Opublikowano 13 Sierpnia 2016 (edytowane) Wygląda niestety poprawnie, może jedynie mały przepływ ale też wysoka temperatura w ic, jedno z drugim może mieć coś wspólnego. Kata jeszcze masz? Świece kiedy wymieniałeś? Edytowane 13 Sierpnia 2016 przez ganjaq
Fr0styyy. Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2016 Kat na swoim miejscu, świece wymieniane rok temu na NGK PFR6Q. Wysoka temperatura IC może być spowodowana tym, że przy montażu przedniego zderzaka zapomniałem zamontować kierownicy powietrza.
ganjaq Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Zastanawia mnie jeszcze stukowe na kanale 020, zrób loga na postoju i dodawaj gazu, 020 i 033. Co pokazuje kanał 032 po przejechaniu kilku kilometrów? Możesz od kogoś podmienić przepływkę bądź zrobić liga z odpiętą na 020 115?
Fr0styyy. Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Przepływki nie mam skąd wziąć drugiej. Odepnę i zrobię logi. Generalnie co do pracy silnika na postoju to mam wrażenie, że czasami nim szarpnie jakby wypadały zapłony, poza tym przy lekkim dodaniu gazu czuć jakby przygasał albo coś w tym stylu, nie wiem jak opisać to zjawisko. Czyli zrobić logi statyczne 020, 033 i dynamiczne z odpiętą przepływką 020 i 115. Co do 032 to najpierw sprawdzić na zimnym a potem po przejechaniu kilku km?
ganjaq Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 032 sprawdzić nie kasując błędów, każdorazowe wykasowanie powoduje wyzerowanie wartości, nierówna praca silnika na wolnych może być spowodowana cofanie zapłonów. Co do błędów to jakieś są? Robiąc 020 statycznie zrób też 118, zobaczymy jaki ma wpływ temp. na cofanie. Możesz też zrobić statyczne na klimie i bez
Fr0styyy. Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Wtedy dynamiczne robiłem bez klimy. Błędów w silniku nie było chyba żadnych od dwóch lat, cewki nie były wymieniane, przynajmniej nic mi o tym nie wiadomo.
ganjaq Opublikowano 14 Sierpnia 2016 Opublikowano 14 Sierpnia 2016 (edytowane) No to wykluczam klime jako wpływ na stukowe, czy cewki ciężko powiedzieć. Na stukowe wpływ ma wiele czynników, od paliwa po nawet poduszki. Największe stuki pojawiają sie w drugiej i czwartej rubryce, możesz zamienić cewki i sprawdzić czy stuki przeniosą sie razem z cewkami. Edytowane 14 Sierpnia 2016 przez ganjaq
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się