Skocz do zawartości
IGNOROWANY

prośba o analize logów 3.0 tdi bkn


zibun

Rekomendowane odpowiedzi

hej mam problem z audi mianowicie nie mam mocy dołu.. auto zaczyna jechać od 2800ob.

zero błędów

dolot szczelny

spalanie 16l przy delikatnej jeździe :(

porobiłem troche logów proszę o analizę i pomoc

DYNAMICZNE:
Grupa 011, 004: http://vaglog.pl/log_274635.html
Grupa 011: http://vaglog.pl/log_274636.html
Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_274629.html
Grupa 001, 003, 008: http://vaglog.pl/log_274630.html
Grupa 001: http://vaglog.pl/log_274631.html
Grupa 003: http://vaglog.pl/log_274632.html
Grupa 004: http://vaglog.pl/log_274633.html
Grupa 008: http://vaglog.pl/log_274634.html
Grupa 001, 003, 004: http://vaglog.pl/log_274628.html

Edytowane przez zibun
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no ma problem z powietrzem. turbo jakby wolno wstawało albo dziura w dolocie - ale ponoć sprawdzony.

zdejmij obudowę silnika, turbo masz na wierzchu i zobacz jak działa sterowanie turbo - powinno być w Basic Settings 11. możesz loga z tego też wrzucić

przepływka też coś jakby mało pokazywała, ale to może wynikać jedno z drugiego.

na początek sprawdź sterowanie turbo - ruchy regulacji sztangi - na forum jest dużo o tym

może podciśnienia sterujące ? - nie pamiętam jakie tutaj jest sterowanie turbo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbo po regeneracji i ustawieniu sterownika. w tym silniku sterownik steruje turbina,nie podciśnienie..

no ma problem z powietrzem. turbo jakby wolno wstawało albo dziura w dolocie - ale ponoć sprawdzony.

zdejmij obudowę silnika, turbo masz na wierzchu i zobacz jak działa sterowanie turbo - powinno być w Basic Settings 11. możesz loga z tego też wrzucić

przepływka też coś jakby mało pokazywała, ale to może wynikać jedno z drugiego.

na początek sprawdź sterowanie turbo - ruchy regulacji sztangi - na forum jest dużo o tym

może podciśnienia sterujące ? - nie pamiętam jakie tutaj jest sterowanie turbo...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czy inaczej nie trudno to wzrokiem skontrolować, skoro auto dalej tak chodzi....

bo zawsze jest szansa że ktoś coś zrypał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czy inaczej nie trudno to wzrokiem skontrolować, skoro auto dalej tak chodzi....

bo zawsze jest szansa że ktoś coś zrypał

zmienna geometria chodzi ok. ja stawiam na paliwo (wtryski,pompa) muszę to jeszcze przejrzeć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasem takie rzeczy sie dzieją, jak się egr/kolektor ssący zapcha sadzą.

ciśnienie na CR doszło do 1600 barów, tyle że coś wolno - choć nie mam wytycznych jak w tym silniku to jest wymagane

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czasem takie rzeczy sie dzieją, jak się egr/kolektor ssący zapcha sadzą.

ciśnienie na CR doszło do 1600 barów, tyle że coś wolno - choć nie mam wytycznych jak w tym silniku to jest wymagane

Egr i kolektory wyczyszczone...

ciśnienie paliwa coś jest za słabe z dołu,moze to pompa paliwa lob wtryski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...