Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi a4 b7 zgaslo i nie chce juz zapalic...


hurling

Rekomendowane odpowiedzi

Bo ten spec co Ci usuwal dpf wykasowal na stale pamiec bledow zapewne dlatego sie one nie zapisują. Ja bym wgral seryjnego softa na twoim miejscu... Albo jechal do innego tunera

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym pojechaniem do innego tunera to może mieć problem , jak silnika nie uruchomi :decayed:

Chyba że na lawecie, a to troszkę może kosztować z De do Pl :kwasny:

Stary numer niedouczonych tunerów , jak sobie nie mogą z czymś poradzić, to wywalają całą tabele błędów żeby się nic na blacie nie oświecało :P

A później bądź mądry i dojdź o co chodzi jak żadnego błędu nie uświadczysz :naughty:

Czyli reasumując , na tym niby sklonowanym ECU auto nie odpala poza momentem gdy mu zapodajesz plaka, a w ogóle kiedykolwiek przez jakiś czas na nim silnik pracował ?

Próbowałeś zapodać stare ( ori ) ECU na próbę i też nie chce odpalić ?

Czym sprawdzałeś obecność / brak impulsów sterujących pompkami ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny z wywalona tabela błędów... Ch....j bu spalił tych głabow więcej szkody narobią w tym sofcie... Ściągaj pokrywę wałków i odpinaj pokolei wtyczki od pd - jedna odpinasz i próba odpalenia auta jak nie pali wpinasz spowrotem i odpinasz z kolejnego i tak do 4tego jak po odpieciu jednego z 4ch silnik zapali i bedzie pracował na 3 cylindry tzn ze ten wtrysk elektronicznie jest padnięty.

Jeśli po odpieciu wogle nie zajara to wgrywać ori soft i robić diagnozę...

A wogle masz kontrolke silnika i świec żarowych po Włączeniu zapłonu?

Edytowane przez SotoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy odpalaniu rozrusznik kreci ale nie chce zalapac a gdy odpale z plaka to wszystko chodzi a pozniej juz bez nie pali.

Wcześniej pisałeś że nie ma napięcia sterującego wtryskami, teraz piszesz że po odpaleniu z plaka silnik działa normalnie do następnego zgaszenia , w międzyczasie zamieniasz ECU jak rękawiczki , zakładasz jakieś klony ....

Ja już zgłupiałem, może zacznij opis tego co ustaliłeś i zrobiłeś od początku , na czym polegało to klonowanie, co z immobilizerem w ECU i jak to możliwe że silnik nie sterujący elektrycznie pompkami po odpaleniu z plaka działa normalnie :P

A w ogóle to podłączałeś VAG-a , w sterownikach silnika były lub są jakieś błędy ?

A wiec: Mechanik po doglebnym sprawdzeniu auta stwierdzil ze moze to byc wina komputera poniewaz wyciagalem DPF i wgrywali mi nowy program, wiec wzialem komputer do Polski, na Alegro kupilem identyczny po czy zawiozlem do kolesia ktory mi wgrywal program bez DPF-a i on zrobil mi klona mojeo starego komputera.Silnik dziala tylko jak pryskam plakiem jak przestaje to gasnie.Najgorsze to ze nie pokazuje zadnych bledow nawet jak odepne wtryski i znowu sprawdze bledy a tam zero.

mordeczko jak chcesz to mogę polecić ci dobrego mechanika bo temu ewidentnie nie chce się robić a wymieniać pół auta a pewnie jakaś pierdoła to nie na tym polega

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolejny z wywalona tabela błędów... Ch....j bu spalił tych głabow więcej szkody narobią w tym sofcie... Ściągaj pokrywę wałków i odpinaj pokolei wtyczki od pd - jedna odpinasz i próba odpalenia auta jak nie pali wpinasz spowrotem i odpinasz z kolejnego i tak do 4tego jak po odpieciu jednego z 4ch silnik zapali i bedzie pracował na 3 cylindry tzn ze ten wtrysk elektronicznie jest padnięty.

Jeśli po odpieciu wogle nie zajara to wgrywać ori soft i robić diagnozę...

A wogle masz kontrolke silnika i świec żarowych po Włączeniu zapłonu?

Sprawdzalem wtryski po kolej nie pali na 3 cylindry.Kontrolka silnika i swiece zarowe pala sie gdy przekrece zaplon .... chyba pozostaje mi wgranie starego softa ale w niemczech tego nie zrobie wiec musze do PL holowac :(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzalem wtryski po kolej nie pali na 3 cylindry.Kontrolka silnika i swiece zarowe pala sie gdy przekrece zaplon .... chyba pozostaje mi wgranie starego softa ale w niemczech tego nie zrobie wiec musze do PL holowac :(

Zadzwoń do kogoś naprawdę kumatego , na pewno mogę polecić Marka Staszewskiego .

Myślę że jakbyś mu wysłał swoje ECU to ubierze go w ori soft, ( a nawet może i w lekko liźnięty, tylko nie wiem czy będzie chciał nie widząc auta ) :P .

I po zaksięgowaniu odpowiedniej kwoty na swoim koncie bez problemu i odeśle Ci go z powrotem :)

Tylko nic mu nie ściemniaj, mów jak na spowiedzi co było w aucie kombinowane, co jest wywalone fizycznie , a co jeszcze działa :whistling:

Tutaj masz linka do stronki :

http://www.tdi-tuning.pl/kontakt.htm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącz kompa i napisz jaki masz num.sterownoka, zapytam się leo czy posiada w swojej bazie taki ori soft.

Możesz się też dowiedzieć ile w aso kosztuje wgranie nowego softu bo tak też Ludzie robią w PL i wraca ci pełna diagnoza.

Jak wlaczasz zapłon to słyszysz w zbiorniku pompę takie spotkanie bulgotanie przez 1,2s?

Edytowane przez SotoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...