matriw Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 (edytowane) AUDI A4 B8 AVANT 2.0 TDI QUATTRO - Silnik CAGA- Skrzynia LRV (6+R)- Lakier LZ7L (Lava Grey) WYPOSAŻENIE: (w boldzie to co już grzebnięte/dołożone) Silnik i hamulce:- MOC 210 KM 430 NM (Nowe turbo od CAHA) - Start & Stop (wyłączony)- HAMULCE 320/300 mm Zimermann/Ferodo (Nowy komplet)Zawieszenie:- Sprężyny S-line (Przód) i Eibach Pro Kit (Tył) + odboje i amortyzatory od 1BE (Przód/Tył 670-680mm) Oświetlenie: - LAMPY PRZÓD BIXENON + LED (Osram Cool Blue Intense D3S) - ASYSTENT ŚWIATEŁ DROGOWYCH - HIGH BEAM ASSIST - DOSWIETLENIE ZAKRĘTÓW- TYLNE LAMPY LED/NEON POLIFT + SEMI DYNAMIC - COMING/LEAVING HOME - Oświetlenie wewnętrzne QQ1 (schowków, pokręteł nawiewów oraz przestrzeni nóg z regulacją) – LED - Podświetlenie przestrzeni przy otwartych drzwiach - LED- Podświetlenie tablicy rejestracyjnej – LEDWnętrze: - Klimatyzacja 3 strefowa- WENTYLACJA POSTOJOWA AUTA - KLIMATYZOWANY SCHOWEK - Czujnik wilgotności/jakości powietrza - Nawigacja MMI 3G HIGH ( MAPY 2016, PL MENU) - AUDI MMI INTERFEJS w schowku - Nagłośnienie BANG&OLUFSEN - Centralny zamek z domykaniem szyb - 4 x Elektryczne szyby + roleta na szyby boczne z tyłu - Czujniki parkowania przód i tył z wizualizacją na MMI - Kolorowy FIS - TEMPOMAT- GAUGE TEST / NEEDLE SWEEP- LAP TIMER - Lusterka wewnętrzne i zewnętrzne fotochrom - Kierownica skórzana multifunkcyjna, regulowana - Fotele skórzane, grzane - Podłokietnik z przodu i z tyłu- ISOFIX - Siatki na siedzeniach oraz schowki pod nimi + siatka w bagażniku - Tylna roleta bagażnika + siatka - Szyny do adaptacji przestrzeni bagażnikaInne: - Wyłącznik AIR BAG schowku - Lusterka zewnętrzne elektryczne, grzane i składane - Czujnik deszczu i światła - Podgrzewane dysze spryskiwaczy szyb - Elektroniczny hamulec ręczny - ImmobiliserKoła: - Lato 19'' 225/40 - MAM A1 + Hankook Ventus S1 Evo2 K117 - Zima 17" 225/50 z Q5 + Continental WinterContact TS860Fotki stare, jeszcze z ogłoszenia, ale przy ładniejszej pogodzie postaram się z updateować MODY:Niestety dopiero teraz (ale zawsze lepiej późno niż wcale) znalazłem czas aby pochwalić się swoim wozidłem, które zakupiłem już ponad rok temu. Przez ten czas trochę gratów w nim wymieniłem, a trochę dołożyłem. Miłej lektury Part 1 (05.2015): Zaraz po zakupie tego samego dnia wpadły kodowania wszystkiego co możliwe, czyli np. GAUGE TEST, LAP TIMER, DOŚWIETLANIE ZAKRĘTÓW, WENTYLACJA AUTA, wyłączenie START & STOP, OTWIERANIE I ZAMYKANIE OKIEN Z PILOTA, EMERGENCY FLASH LIGHT, EFEKTYWNOŚĆ ENERGETYCZNA, POZIOM AKUMULATORA, OBNIZANIE PRAWEGO LUSTERKA, wyłączenie OGRANICZNIKA PREDKOSCI DO OGLADANIA DVD, COMING/LEAVING HOME, ustawienie LOGO startowego na własne oraz montaż CB pod siedzeniem w schowku. Part 2 (06.2015): Auto trafiło na podnośnik, żeby je przygotować do jazdy bo nie ufam sprzedawcom i wtedy wpadło: - Oleje silnik + skrzynia + most z tyłu + płyn chłodniczy, - Filtry oleju + powietrza + pyłkowy, - Obsługa Klimy z manualnym czyszczeniem parownika - Komplet sprzęgła (ORI LUK) + wyprzęgnik + łożysko igiełkowe + wałek sprzęgłowy - Komplet rozrząd + pompa wody - Pasek wielorowkowy + napinacz + rolka - Klocki przód Part 3 (11.2015):Kolejny przegląd, czyli oleje i filtry i dodatkowo: - Czyszczenie EGR i przepustnicy + nowe uszczelki - pomimo ulepszonego wałka napędowego pompy olejowej zdecydowałem się dmuchać na zimne i go wymienić Part 4 (12.2015): Wpadły wlepy quattro na tyle drzwi. Skorzystałem z szablonów wektorowych dostępnych w necie, ale musiałem je trochę poprawić, ponieważ są one w starej wersji (górna krawędź daszka t nie jest na tej samej wysokości do górna krawędź literek).Part 5 (01.2016) - Nowy gateway (chyba końcówka AB) oraz lusterko pod HIGH BEAM ASSIST - Nowe żarniki Osram Cool Blue Intense - Nowe turbo od CAHA - Program w R-PERFORMANCE Part 6 (04.2016) Wizyta u wrclaguna i wpadły tylne lampy poliftowe LED/NEON z modułem SEMI DYNAMICPart 7 (06.2016) Kolejny przegląd i tym razem wpadło: - Nowe jarzma + zaciski i większe tarcze z klockami (320mm) Zimmermann na przód i Ferodo (300) z klockami na tył + przewody elastyczne na przód - Sprężyny Eibach Pro Kit + Amortyzatory Billstein i odboje od 1BE - Przeguby zewnętrzne przód + lożyska kół - Tuleje wahacza + hokej + obsady stabilizatora - Klimatyzowany schowek Co więcej, nie będę musiał zmieniać zimowych kół/felg 16", bo zostało mi ze 2 mm luzu między obciążnikiem a zaciskiem Najnowsze foto:PLANY: - Tuner TV - DONE- Lotka/Progi S-Line- Felgi 19” w tym samym designie co obecne - DONE- Przyciemniane szyby - DONE- Lusterka boczne fotochrom - DONE- Gałka zmiany biegów z S3/4- Zderzak tył S-Line lift i podwójny wyziew - Kosmiczne powłoki ochronne na lakier- DAB? nie, chyba jednak nie - 3G+ SIM GOOGLE? nie, z pewnoscią nie - elektryczna klapa…i to tyle Edytowane 1 Marca 2019 przez matriw wygasły linki
komoornik Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Nowe są tylko jarzma, nie cały zacisk? 320mm fabrycznie wychodziło z felgami 16"
matriw Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Masz rację, zaciski oczywiście też Dużo tekstu gdzieś umknęło. A widzisz, o tym nie wiedziałem. Jedyne co słyszałem, to że do jakiś tam 16" nie pasują, ale tym większa moja radość, ze chociaż trochę kasy będzie na inne mody
komoornik Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 To tak jak można wyczytać, że felga 17" się nie nadaje do 345mm. Patrząc na logikę, zarówno przy 345mm / felga 17" jak i 320mm / felga 16" jest praktycznie tak samo mało miejsca między zaciskiem a felgą. A tysiące aut wyjechało z fabryki na feldze 16" przy hamulcach 320mm i jakoś żyją Tylne zaciski do pomalowania kiedy idą?
quadral20004 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Opublikowano 21 Sierpnia 2016 siema.peikna lalka. powiedz mi jak wylaczyc start stopa ?
matriw Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 21 Sierpnia 2016 Tylne zaciski do pomalowania kiedy idą? Też mnie to wnerwia...pewnie przy kolejnej okazji kiedy auto będzie mogło stać tydzień w warsztacie, żeby poszły na malowanie proszkowe siema.peikna lalka. powiedz mi jak wylaczyc start stopa ? Przejrzyj temat Kodowania VCDS tam jest wszystko. Jeśli nie na pierwszej stronie to szukaj pod koniec
leewang Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Ładne wozidełko, kolor jak w moim Jak to się odpycha w porównaniu do serii? Jak sprzęgło? Nie ślizga?
matriw Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 22 Sierpnia 2016 (edytowane) Ładne wozidełko, kolor jak w moim Jak to się odpycha w porównaniu do serii? Jak sprzęgło? Nie ślizga? Odpycha się w porządku-w porównaniu do serii to w ogóle jedzie, a nie się wlecze , ale czuć, że jest ograniczony właśnie ze względu na sprzęgło, bo zabawa zaczyna się dopiero od 3-go biegu i na 4 kończy Pierwsze dwa biegi są takie hmm..."tępe". Wiadomo, że to diesel i ten typ tak ma, jednakże czuć, że jeszcze coś oprócz przełożeń go trzyma. A sprzęgło odpukać jest w porządku, nic się nie dzieje, a już 30kkm zrobione. Mam nadzieję ze jeszcze 2 razy tyle przejeździ Edytowane 22 Sierpnia 2016 przez matriw
Gibons Opublikowano 22 Sierpnia 2016 Opublikowano 22 Sierpnia 2016 A jak jeździ ci się na tym zawiasie blistein i eibach ? Który to bilstein ? B8?
matriw Opublikowano 2 Października 2016 Autor Opublikowano 2 Października 2016 (edytowane) Jeździ się bardzo fajnie. Komfort taki sam jak w 1BA, a to jak auto się klei teraz do drogi i nie wychyla na boki to poezja Tylko te sprężyny Eibacha mnie wnerwiają bo tył sterczy 2cm wyżej niż przód :/ To zwykły Bilstein od 1BE. -------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- MODY MODY MODY! W ostatnim czasie wpadł mi w rączki TUNER TV, który postanowiłem zamontować do swojej krowy. A z racji tego, że wiązka i wzmacniacze już dawno czekały, to wraz z Golem1 wzięliśmy się do roboty. Po 20 min faza rozbrojenia była zakończona. Okazało się że z prawej strony nie ma kabelków przy szybie i trzeba będzie lutować. Po kilku nieudanych próbach odłożyliśmy temat na kolejny weekend. Tydzień później udało się znaleźć magika, który w 3 min przylutował to bez wyjmowania szyby. Dla potomnych: Przewody na szybie od góry to: Czarny, żółty, czerwony i taka sama kolejność licząc od wypustki na wtyczce. (Serdecznie pozdrawiam uprzejmego Pana z jednej z aukcji na Allegro, który był łaskaw podejść do szyby którą sprzedawał i przedyktować mi jak idą kabelki i to za darmo! Jak się okazało (http://a4-klub.pl/index.php?/topic/304674-tuner-tv-w-naszych-a4/page-2#entry4925988) wzmacniacze, które kupiłem są od modelu do 10' ... i nie pasowały, a prawidłowych z końcówką C i J na allegro brak.....na ebay brak....wiec zamówiłem w ASO (kosmiczne ponad 6 stów, ale jak się powiedziało A to trzeba i B....po tygodniu przyszedł tylko prawy i przy okazji rozbierania auta w celu lutowania kabelków do szyby został on zamontowany. Niestety na jednym wzmacniaczu TV odbiera słabo....prawie w ogóle, wiec tylko poogladałem trochę TVP Warszawa (jak się nie zacinało), wiec kiedy przyjdzie mi drugi wzmacniacz to będę edytował tego posta, żeby pokazać efekty. Mały teaser...przyszło też to No i przyszedł znów czas na UPDATE, czyli było rezanko! Tym razem wpadły: -wiązki do zewnętrznych fotochromów (szkieł jeszcze nie zakupiłem) -ori lotka od S-Line którą wycinałem z kupionej klapy -pomalowane zostały zaciski z tyłu, żeby nie wyglądało głupio tylko z pomalowanymi przednimi....ale żałuję, że kupiłem tarcze Ferodo bez coatingu bo rdzewieją :/ -wpadło przyciemnianie szyb 80% -zakodowałem Audi Selective Drive Individual i co najważniejsze czuję różnice Wszystko oczywiście przy współpracy z Golem1 Efekty jak poniżej: Edytowane 23 Kwietnia 2017 przez matriw
muunv Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Plany ciekawe. Lotka poprawia wyglad Nie wsadzasz wiekszych felg? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
matriw Opublikowano 19 Października 2016 Autor Opublikowano 19 Października 2016 Lotka poprawia wygląd, choć na pewno nie tak jak lotka w a3 8p, ale to chyba kwestia nachylenia szyby Felgi oczywiście wsadzę większe, ale pewnie w przyszłym roku... Szkoda mi aktualnych opon bo są w dobrym stanie i pchnąć je za grosze z felgami to nie interes
matriw Opublikowano 4 Maja 2017 Autor Opublikowano 4 Maja 2017 (edytowane) MODY, MODY, MODY! Jak zwykle przy okazji wymiany oleju (tym razem na MOTUL 8100 X-Clean) musiało wpaść coś jeszcze...: - sprężyny przód S-Line (Sachs), bo już nie mogłem na Eibachu wytrzymać tej ciągłej niepewności i napięcia w pośladkach pokonując ponad 20 progów zwalniających dziennie...no i teraz przynajmniej tył równo z przodem - szkła fotochrom do lusterek zewnętrznych - nowy termostat (choć potem okazało się, że to tylko kabel od czujnika nie stykał ) - nowe wahacze Lemforder, bo śruby nie chciały odpuścić przy wymianie sprężyn - nowy wentylator wnętrza Nissens, bo stary po czyszczeniu nie chciał już działać - nie polecam Nissensa, strasznie piszczy/hałasuje na 3,4,5 biegu - czyli tam gdzie zwykle jest używany przy AUTO klimie ... a z bardziej widocznych: - końcówka tłumika z alledrogo...niestety jest ochydna w wydaniu oryginalnym "błyszczącym", więc zrobiłem ją na wzór "sczotkowanej"... powinna wystarczyć dopóki nie uda mi się kupić jakiejś używki z oryginału BEFORE AFTER - Kratki a'la RS (podpatrzone u Bodas-a ), też z alledrogo, dodatkowo wywierciłem w nich otwory na wkrętak, zeby łatwo można je było wypiąć -jak w oryginale. Według mnie wyglądają całkiem spoko i są nieźle wykonane, poza tym, ze aby zapiąć je na wszystkie zaczepy trzeba zejść do kanału. - jeszcze jeden mały bajer z alledrogo, który bardzo mi się podoba i (chyba) nie jest wieśniacki - no i długo oczekiwane 19" na wzór moich starych 17", czyli wzór z S5 Felgi to MAM A1 19x8, a oponka 225/40/19 Hankook Ventus S1 evo2 k117..... FCKGW - RHQQ2...... chyba o żadnym oznaczeniu nie zapominałem Niestety oponka nie grzeszy rantem ochronnym, więc będę chyba musiał zainwestować w Alloygator-y. Zdecydowanie odradzam 225 do 8cali, nawet przy tak kwadratowej oponie jak Hankook. Myślę, że lepszy byłby Goodyear Eagle F1 Assymetric2...tam rant jest ogromny i pewnie nawet przy tym rozmiarze spełniałby swoją funkcję...tylko ja nie mogłem jej znaleźć w tych parametrach i bez RunFlat-a ...są też inne złe wiadomości :/ Przy zakładaniu kratek w zderzak zauważałem to: ale nie ma tego złego co by na dobre nie wyszło, więc do przeglądu pójdzie też alternator, no i ustawie sobie zbieżność/geometrię na nowych kołach ...kilka luźnych fotek Kilka zadków Edytowane 2 Czerwca 2017 przez matriw
Maggot Opublikowano 19 Maja 2017 Opublikowano 19 Maja 2017 Ładnie lecisz z tematem, sporo porobione również mechanicznie co się chwali Powiedz mi jak wygląda sprawa z tym "wietrzeniem auta na postoju" ? Co zrobiłeś i jak to działa dokładniej ?
matriw Opublikowano 19 Maja 2017 Autor Opublikowano 19 Maja 2017 Dzięki Kiedyś w kodowaniach było opisane, ale po zmianie silnika forum widzę, że połowa postu Grzesia (wrclaguna) zniknęła. Możesz sobie ustawić timer przez jaki czas działa Ci wentylacja w samochodzie: a. ustawiasz ją wychodząc z auta np na 10 minut do sklepu a on CI przez te 10 min cały czas mieli wiatrakami. b. ustawiasz na konkretną godzinę/godziny np. żeby auto CI się po całym dniu stania w słońcu trochę przewentylowało zanim wyjdziesz z pracy i do niego wsiądziesz. Tu jest pokazane jak to się koduje (ale ręki za to nie dam sobie obciąć bo nie pamiętam)-polecam wyłączyć dźwięk
matriw Opublikowano 2 Czerwca 2017 Autor Opublikowano 2 Czerwca 2017 Przyszły Alloygatory Jutro będziemy działać!
matriw Opublikowano 6 Stycznia 2018 Autor Opublikowano 6 Stycznia 2018 (edytowane) @crm123 Zamienniki MAM'a Troszkę mnie nie było, a kilka rzeczy się zadziało Standardowo nie mogłem wymienić tylko oleju, ale wpadł też nowy kompresor klimy i alternator trafił do regeneracji. Zupełnie przy okazji wpadł zderzak S-line poliftowy i wydech od 3.0 TDI Nie pasowało mi tylko to, że zderzak się błyszczy, a auto nie więc oddałem auto chłopakom z DiamondWash (polecam) na pełną polerkę, wyciągnięcie wgniotek i nałożenie powłoki kwarcowej na lakier szyby i felgi. Ostatecznie auto po wszystkich zabiegach wygląda tak: Wpadły też nowe felgi 17" z Q5 na zimę i oponki Continental WinterContact TS860 225/50 R17 P.S. Kupie komplet gratów do elektrycznej klapy wraz ze sterownikiem Edytowane 6 Stycznia 2018 przez matriw
WydRos Opublikowano 22 Lutego 2018 Opublikowano 22 Lutego 2018 W dniu 6.01.2018 o 15:25, matriw napisał: @crm123 Zamienniki MAM'a Troszkę mnie nie było, a kilka rzeczy się zadziało Standardowo nie mogłem wymienić tylko oleju, ale wpadł też nowy kompresor klimy i alternator trafił do regeneracji. Zupełnie przy okazji wpadł zderzak S-line poliftowy i wydech od 3.0 TDI Nie pasowało mi tylko to, że zderzak się błyszczy, a auto nie więc oddałem auto chłopakom z DiamondWash (polecam) na pełną polerkę, wyciągnięcie wgniotek i nałożenie powłoki kwarcowej na lakier szyby i felgi. Ostatecznie auto po wszystkich zabiegach wygląda tak: Wpadły też nowe felgi 17" z Q5 na zimę i oponki Continental WinterContact TS860 225/50 R17 P.S. Kupie komplet gratów do elektrycznej klapy wraz ze sterownikiem Aktualnie jakie masz te opony naciągnięte na te 19? Mówisz ze następne będą szersze ? Bo brak rantu
matriw Opublikowano 22 Lutego 2018 Autor Opublikowano 22 Lutego 2018 225/40/19 - chyba ze wybierzesz opcje AO w hankook. Wtedy maja jebitny rant.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się