Skocz do zawartości
IGNOROWANY

brak oświetlenia przełączników i przycisków od podsufitki


KoD1K

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie Klubowicze, mam do Was pytanie/zagadkę..

Od paru dni zauważyłem ze w mojej b6 po przekręceniu przełącznika świateł mijania przestaje mi oświetlać przycisk ESP, przełącznik świateł oraz przyciski od ostwietlenia w podsufitce. Teraz powstaje moje pytanie czemu? Nie jest to wina bezpieczników ani lampek sprawdzałem. Pomysł?

filmik
http://tinypic.com/player.php?v=281rm12%3E&s=9


rozumiem ze nikt nie potrafi pomóc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź konektory w niebieskiej kostce od licznika, miałem podobną sytuację, tyle, że ja kostkę wyciągałem w celu masowania pinu Nr1 pod fis. Blaszki były wyrobione dosyć sporo, musiałem każdy osobno wyciągać i podginać na nowo, to też możesz sprawdzić u siebie. W moim przypadku nie działało praktycznie całe oświetlenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie ta kostkę znajdę?;) wiesz to jest zabawne ze jak światła sa wyłączone to przełącznik od świateł swieci a reszta oświetlenia w aucie nie. A jak przekręcę to już tez nie swieci przelacznik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kostkę dojrzysz jak zdemontujesz pokrywę bezpieczników. Będzie widać niebieską kostkę z czarnym zapięciem za licznikiem. Nie gwarantuje, że moze byc to akurat ta kostka, ale u mnie było przyczyną to właśnie. Sprawdzić można, wszystkie konektory w kostce muszą być ciasne, bo jeżeli konektor taki mały jest wybebeszony to wystarczą 2-3 wadliwe konektory i można nie mieć oświetlenia


Radzę też zdemontować duzą osłonę pod kierownicą, gdzie jest wtyczka OBD pod kompa, pozwoli ci bardziej wyciągnąć wtyczkę, w celu jej sprawdzenia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z niebieskiej kostki mozesz wypiąć fioletowy zatrzas, wystarczy go przesunąć po szynie. W środku jest biała kostka, a ogólnie cała osłona jest niebieska. Więc możesz dokładnie pod lupą obejrzeć każdy konektor od przodu, jeżeli jest różnica w wielkości otworów w konektorach, to musisz wyjmować i od spodu konektora doginać blaszki, jak zrobisz to daj znać na PW

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miejmy nadzieje, że pomoże, u mnie akurat prawie każdy konektor był wyrobiony.Dlatego ja nie miałem nawet sprawnej klimatyzacji ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszcze tego nie sprawdzilem ale pojawił się nowy objaw.. podczas włączania kierunku w lewo mryga tez podświetlenie włącznika świateł i czasem bo nie zawsze miga światło mijania w tylnej lampie wraz z kierunkowskazem..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobacz moduł komfortu czy go nie przylało i moduł świateł ;) I sprawdź piny w kostce od licznika ;) Ja rozwiązałem również problem wentylatora silnika, który chodził non stop nawet w zimę i szwankował mi wskaźnik temp silnika, po zrobieniu pinów w liczniku, od 2 tyg nie włączył się wentylator, a temp wskazuje równo 90 stopni ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...