Anter Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Czesc wszyskim, W dniu dzisiejszym zawitalem na hamowni (Kraków, Jana Pawła II 37) gdzie chcialem sprawdzic ile koni zostalo z oryginalnych 136. Wynik jest krotko ujmujac, beznadziejny, bo zostalo 107KM, Pan ktory wykonywal pomiar zglosil, ze komputer wyswietlil blad przeladowania turbiny. Jako, ze zupelnie na mechanice sie nie znam, co byscie proponowali zrobic z takim fantem? Nie ukrywam, ze prawie 30KM to chyba spora strata.
SotoM Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Opublikowano 26 Sierpnia 2016 Jesteś pewny że przeładowanie....? Raczej nie doładowanie z przeładowaniem właśnie by miał moc ze wzgledu że turbo pompuje wtedy więcej niż powinno... A spadek mocy to bardziej niedoladowanie -do spr.wlasciwie wszystko-zaczal bym od podciśnien łącznie z.pomiarem vacum
Anter Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Autor Opublikowano 27 Sierpnia 2016 Powiedziec, ze jestem pewien niestety nie moge, gosciu z hamowni po prostu tak powiedzial, czyli zostaje diagnozowanie od samego poczatku. Dzieki za informacje
Musashi Opublikowano 2 Września 2016 Opublikowano 2 Września 2016 ale już nie na hamowni tylko VAG- jeżeli nie masz, albo kup albo zawitaj na spot krakowski, na pewno ktoś pomoże. potrzebne logi statyczne 003, 008, 011, 013, 023, dynamiczne 003 i 011 oraz BS 003 i BS011
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się