nex Opublikowano 4 Stycznia 2009 Opublikowano 4 Stycznia 2009 witam a u mnie jest tak ze ogrzewanie mam jak ta lal a ale tem na vagu dochodzi do 105 c deska 90 nieraz około 100c klimatronik 105 c.i dodam ze termostat ori płyn g12plus a i jak dodaje gazu jak auto ma ok 60 c to ogrzewanie jakos tak jakby mocniej grzało czy moze to byc pompa wody??? nie, jak by była pompa to by nie grzało. Wymień czujnik temp cieczy chłodzącej i może termostat też już dobiega końca. Są wycieki?
czaja77 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Opublikowano 4 Stycznia 2009 witam witam a u mnie jest tak ze ogrzewanie mam jak ta lal a ale tem na vagu dochodzi do 105 c deska 90 nieraz około 100c klimatronik 105 c.i dodam ze termostat ori płyn g12plus a i jak dodaje gazu jak auto ma ok 60 c to ogrzewanie jakos tak jakby mocniej grzało czy moze to byc pompa wody??? nie, jak by była pompa to by nie grzało. Wymień czujnik temp cieczy chłodzącej i może termostat też już dobiega końca. Są wycieki? termostat nowy ori wczoraj zamontowany juz nie mam pomysłu co to jest.
nex Opublikowano 4 Stycznia 2009 Opublikowano 4 Stycznia 2009 wymien czujnik temp cieczy chłodzącej (80zł) - napisałem wyraznie. Nie dawno zakładałem taki temat bo miałem ten sam problem. Deska 90, klimatronik 96-112. Podczas jazdy 95 mniejwiecej , a postoj 105-112, deska caly czas 90
myklas81 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Autor Opublikowano 4 Stycznia 2009 moze i zle sprawdzona głowica ale sprawdzałem ja w renomowanym zakładzie, tylej?? moze ale wzrokowo nic nie było widac
nex Opublikowano 4 Stycznia 2009 Opublikowano 4 Stycznia 2009 czujnik jest cztero pinowy??? nie wiem jak jest w ADP, u mnie w AEB jest jeden 4 pinowy G62
pablo_9 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Opublikowano 4 Stycznia 2009 Ja u siebie w ADP wymieniałem czujnik i mam 4 pinowy
gizmex Opublikowano 9 Stycznia 2009 Opublikowano 9 Stycznia 2009 NEX a jaka masz teraz temperature po wymianie tego czujnika ?
znachor287 Opublikowano 31 Stycznia 2009 Opublikowano 31 Stycznia 2009 "(zapowietrza pewnie przez to ze jest przegrzewany silnik)" odwrotnie: zapowietrzenie układu jest przyczyną przegrzania silnika, powietrze utrudnia krążenie płynu i temp.rośnie; to tak jak zapowietrzenie kaloryferów - woda nie krąży bo powietrze "zapycha" obieg, a temp. na piecu gwałtownie rośnie.[br]Dopisany: 31 Styczeń 2009, 19:10_________________________________________________
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się