baxy Opublikowano 1 Września 2016 Opublikowano 1 Września 2016 Witam wszystkich 3 dni temu jadac autostrada okolo 120 auto zlapalo blad niskiego doladowania P0299 . po ponownym uruchomieniu do dzisiaj blad nie pokazal sie. zrobilem od tego czasu okolo 250 km . dzisiaj zrobiłem porządne logi. przy okazji sprawdziłem dpf . zapełnienie 19 % . poziom 29 gram. - wypalanie bylo 270 km temu silnik to 2.0 tdi PBW oto logi: proszę o ocenę i porady DYNAMICZNE: Grupa 010: http://vaglog.pl/log_276287.html Grupa 004, 010: http://vaglog.pl/log_276285.html Grupa 001: http://vaglog.pl/log_276284.html Grupa 008: http://vaglog.pl/log_276283.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_276282.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_276281.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log_276280.html STATYCZNE: Grupa 011: http://vaglog.pl/log_276288.html Grupa 003: http://vaglog.pl/log_276286.html patrząc na log w basic setting 11 roznica cisnien wynosi około 100mbar czy to jest prawidlowa wartość ? oznacza to ze sztanga chodzi prawidłowo? turbo bardzo późno startuje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się