wojtek26 Opublikowano 20 Lutego 2007 Opublikowano 20 Lutego 2007 Witam mam problem mam Audi 80 z silnikiem od A4 AFN 110KM w porzedziale 1200-1600 obr silnik szarpie przy lekkim dodawaniu gazu. po wcisnieciu przyspiesza bez problemów. Ten objaw znika jak pojade koło 20min z prędkością 130-150. Auto potem jeżdzi normalnie do zgaszenia. Prosiłbym o jakąś podpowiedź :redface:
adadur Opublikowano 20 Lutego 2007 Opublikowano 20 Lutego 2007 Najlepiej wykonać próby z VAGiem i zrobić logi.
wojtek26 Opublikowano 20 Lutego 2007 Autor Opublikowano 20 Lutego 2007 problem w tym ze nie moge sie skomunikować z kompem wszystko inne jest diagnozowalne. Może wiesz pod który pin przy kompi idzie kabelek od złącza diagnostycznego
spanky Opublikowano 20 Lutego 2007 Opublikowano 20 Lutego 2007 Witam mam problem mam Audi 80 z silnikiem od A4 AFN 110KM w porzedziale 1200-1600 obr silnik szarpie przy lekkim dodawaniu gazu. po wcisnieciu przyspiesza bez problemów. Ten objaw znika jak pojade koło 20min z prędkością 130-150. Auto potem jeżdzi normalnie do zgaszenia. Prosiłbym o jakąś podpowiedź :redface: a czy problem zawsze wystepowal,czy dopiero teraz ...
adadur Opublikowano 21 Lutego 2007 Opublikowano 21 Lutego 2007 Sprawdź ustawienie portu COM dla interfejsu i taki ustaw w VAG-COMie (porty od 1 do4)
szogun0 Opublikowano 21 Lutego 2007 Opublikowano 21 Lutego 2007 Panowie, wyczajcie, że kolega ma przekładany silnik i ktoś po prostu nie podłączył sterownika do linii K.
wojtek26 Opublikowano 21 Lutego 2007 Autor Opublikowano 21 Lutego 2007 problem jest od kiedy mam to auto. SZOGUN0 ma chyba racje ale pod który pin jes podłączana lini K przy komputerze od silnika
adadur Opublikowano 21 Lutego 2007 Opublikowano 21 Lutego 2007 Zdarza się że niektórzy A4 nazywają 80 a w podpisie jak wół A4 wiec niech wojtek26 wkońcu zaktualizuje dane.
wojtek26 Opublikowano 22 Lutego 2007 Autor Opublikowano 22 Lutego 2007 mam 80 ale z silnikiem od A4 AFN czy ktoś sie spotkał z takimi objawami
spanky Opublikowano 22 Lutego 2007 Opublikowano 22 Lutego 2007 mam 80 ale z silnikiem od A4 AFN czy ktoś sie spotkał z takimi objawami przyczyn moze byc bardz wiele ... -filtr paliwa -N75 -turbulum (zaluzje) -nastawnik -wtrysk sterujacy i cholera wie co jeszcze ... zajmij sie najpierw brakiem komunikacji z ECU a potem diagnoza Vag'iem pomoze skierowac rece które lecza w odpowiednie miejsce .....
wojtek26 Opublikowano 23 Lutego 2007 Autor Opublikowano 23 Lutego 2007 Filterki wymienione turbinka chodzi lekko bez zaciec wydaje mi sie ze to wina pompy wtryskowej a konkretnie nastawnika Masz racje musze połączyć diagnostyke tylko cholerka do którego pinu to idzie. Umnie krzyczą sobie 200 za cos takiego a to jest proste tylko zeby wiedzieć pod który pin sie wpiąć [ Dodano: 23-02-2007, 08:48 ] http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=183 http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=345
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się