Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Srebrny AMB


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam czytajacych ten temat:) jakis czas temu sprzedalem swoj "niedoknczony projekt" i zakupilem Aczworke z 2003 roku. silnik 1, 8T. Od samego poczatku wiedzialem ze ma byc to A4 B6. Szukalem zadbanego sedana, z w miare przyzwoitym przebiegiem i automatyczna skrzynia biegow. Wszystko inne generalnie nie mialo znaczenia. Auto mam od miesiaca i jestem naprawde zadowolony:) jesli chodzi o wyposazenie to raczej tak przecietnie. nie jest jakis mega golas, ale za duzo tez nie posiada:) jakis tam plan mam, ale napisze jak bede mial wiecej czasu, teraz do konca roku musze sie przeprowadzic:) i nie bardzo nawet mam czas zeby zajac sie autem i poszukiwaniem czesci itd. ale w miare mozliwosci i wolnego czasu bede uzupelnial ten temat, moze ktos tu bedzie zagladal od czasu do czasu:) wrzuce jakies fotki z ogloszenia jak kupilem autko:)

btbgfwvs.jpg

iklr59om.jpg

Poki co udalo mi sie prysnac grila na czarno i zmienic kola. teraz wygospodaruje sobie jakis dzien i chce zmienic sprezyny, bo straszna "koza" jest i mam pytanie do was. jakie zalozyc sprezyny na ori amortyzatory, zeby fajnie siadl? jakas nazwa, oznaczenie? nie zalezy mi na komforcie, do tej pory jezdzielm na gwincie, chce zeby audi fajnie siadlo. moze byc sztywno. kola mam zalozone 18 cali. w tej chwili tak wyglada (sorki za jakosc)

jpk9lz7p.jpg

Opublikowano

No nabyłeś fajne autko do modów. Widzę że mimo przeprowadzki coś już działasz .Co do zawieszenia jesli chcesz zejść niżej to polecam ci zmianę i sprężyn i amorków. Dlatego ze chyba masz 1BA .Po zmianie sprężyn szybko padną ci amorki. Tu na forum najbardziej polecany jest zestaw sprezyny eibach prokit + amorki sachsa. za całośc nowego zestawu wyyjdzie 1500zł. Więc tragedii nie ma a z tego co chłopaki mówia że jest super. Ja właśnie teraz kupiłem taki zestaw i czekam na montaż.

Opublikowano

Dzieki albert224, faktycznie wg wlepki to jest 1BA. czy amorki tez maja jakies oznaczenie? moze rozejrze sie na forum za jakas uzywka ktos moze bedzie mial do sprzedania. nie chcialbym inwestowac w nowe, bo docelowo ma byc AIR. a powiedz masz jakies moze zdjecie jak twoje auto wyglada na seryjnym zawieszeniu i jak bys mogl zrobic fotke po montazu ile usiadl bylbym wdzieczny:) pozdrawiam

Opublikowano

Skoro masz 1BA to amorki masz zwykle o krótszym skoku. Nie wiem ile dokładnie kosztuje AIR ale coś czuję że gruuubo. Czy jest sens ładować tyle kasy skoro można mieć naprawdę fajny nowy zestaw za 1,5k zł. Czasem na forum ktoś się ogłasza z uzywkami 1be lub 1bv . Zdjęcia ci jutro podeślę jak stoi moje a4 na 1bv . Zaoszczędzone kasę na air przeznaczyła na inne mody.

Opublikowano

super to czekam na fotki. a powiedz mi na jakim zestawie auto usiadzie nizej? 1be, czy 1bv?

Opublikowano

1be i 1bv to ta sama wysokość. Różnica jest taka że 1bv jest dodatkowo utwardzone co na polskich drogach jest nie do zaakceptowania. Mam zdjęcia ale korzystam z tel i muczę obczaić jak ci je wysłać na priv .

Opublikowano

ma ktos moze do sprzedania sprezynki eibach prokit?


witam, ostatnio w wolnej chwili zmienilem przednie sprezyny, zostal do zmiany jeszcze tylko tyl, ale nie moge sie jakos za to zabrac. gdzies przeczytalem ze w quatro nie zmienia sie tak latwo i chyba to jest powodem, ze tyl stoi dalej tak wysoko. ale wygospodaruje troche czasu i zabiore sie za to.
takie sprezynki kupilem za nieduze pieniadze:
jnkbfexe.jpg
taka roznica jest miedzy 1BA, a eibach
mz6l3232.jpg
tak auto stalo przed wymiana:
f8o7dmwl.jpg
h2kdq2tw.jpg
a tak zaraz po wymianie, jeszcze nie jezdzone. fajnie by bylo jak by jescze troszeczke zeszlo nizej
l9xbwhbs.jpg
c8l7ldst.jpg
w miedzy czasie zostaly zrobione przednie lampy:)(soczewki dostaly nowe odblysniki i zostaly przerobione na europe, a srodek pomalowany w czarny polmat). to moje stare, nowe lampy:) zdjecie troche kiepskie, jutro zrobie lepsze i na aucie jak wygladaja:)
kyleyrxk.jpg
volfrm3g.jpg
fer8oqih.jpg
pozdrawiam:)

Opublikowano

I jak Ci się jeździ na takim zestawie ? Ja również zastanawiam się nad wymianą sprężyn na eibach pro kit jednak mój mechanik odradza mi takie rozwiązanie, ponieważ twierdzi że amortyzatory dostaną po d*pie bo jest inny skok amortyzatora (mam nówki Sachsa) jak i tuleje na wachaczach...

Opublikowano

I jak Ci się jeździ na takim zestawie ? Ja również zastanawiam się nad wymianą sprężyn na eibach pro kit jednak mój mechanik odradza mi takie rozwiązanie, ponieważ twierdzi że amortyzatory dostaną po d*pie bo jest inny skok amortyzatora (mam nówki Sachsa) jak i tuleje na wachaczach...

Hej w sumie dopiero dzis wyjechalem no i brakuje jeszcze sprezyn z tylu bo narazie jest seria wiec ciezko mi sie narazie wypowiadac, ale w passacie mam zalozone sprezyny na seryjne amorki i lata juz tak ponad poltora roku i nic sie nie dzieje z zawieszeniem a to w sumie to samo a jest obnizony wiecej niz 3 cm siedzi prawie jak na gwincie( nie no do gwintu to mu brakuje:)). Wyczytalem tu na forum ze do 3 cm mozna obnizac na zwyklych amorkach bez ryzyka uszkodzenia jakiegokolwiek elementu zawieszenia:) pojezdzimy, zobaczymy:) pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...