Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Grzeje się- procedura sprawdzenia czujników G2/G62


mariuszolek

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie, tak dla laika, jaka jest procedura sprawdzenia tych czujników w ASN?

Jest taki filmik:

Niestety, blok pomiarowy nr 7 w silniku nie podaje żadnych wartości

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymień termostat są wadliwe jeśli czujniki dobre. Mi raz otwierał raz nie aż w końcu rozdarlo węże postanowiłem sam wymienić i wszystko jest dobrze bo tych wszystkich mechaników o d..pe rozbić!!! Szukają wymieniają w koszty wpedzaja nie potrafią zdiagnozować mechanicznej usterki.

Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie no, nie będę robił nic na pałę. Do tej pory wszystko z temperaturą grało, wczoraj nagle zaczął pokazywać wysoko i zbyt szybko się nagrzewał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poszukaj w innej grupie tych temperatur. Z tego co kojarzę G62 znajdziesz w grupie 002 a G2 w grupie 134 (Engine Outlet temp).

Przy okazji porównasz G2/G62 z czujnikiem temp. oleju. Na zimnym powinny pokazywać +/- to samo a po rozgrzaniu (10-15km jazdy) olej może być o kilka stopni chłodniejszy - tj, G2/G62 będzie pokazywał ~105-108st.C a czujnik temp. oleju ~100-103st.C


Ciebie to raczej nie dotyczy (bo masz problem z przegrzewaniem się) ale termostat zacięty w pozycji duży obieg poznasz po tym, że po włączeniu grzania na full (HI na wyświetlaczach klimy +max. nawiew + otwarte okna) po kilku km jazdy w chłodny wieczór temperatura na G2/G62 spadnie Ci poniżej 80st.C (wskazówka zacznie opadać na szafie). Przynajmniej u mnie tak było :hi:

Edytowane przez BeyerBrown
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wielkie dzięki Beyer, co prawda do grupy 134 nie mogłem się dostać, ale do celów diagnozy wystarczyło mi to, że temperatura płynu w grupie 11 różniła się znacząco od tej wskazywanej w zegarach. Najpierw odczytałem 45° wobec 60° na zegarach, potem 64° wobec 90° na liczniku.

Czujnik do wymiany, już stoi i stygnie u mechanika, dzięki za pomoc :hi:

Edytowane przez mariuszolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że ori lub produkcji ELTH'a (producent ori) bo może problem wrócić w niedługim czasie. Mi zamiennik padł po roku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

grupa 004 to g62


grupa 004 , u mnie różnicy nie było ale wariował, zobacz jak u mnie było na filmiku

dodatkowo czasem przy odpaleniu na zimnym wiatraki chodziły na maxa

Edytowane przez kt65c453
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam nadzieję, że ori lub produkcji ELTH'a

Ori, jasne że tak. 80zł nówka

grupa 004 to g62

dzięki Kolego

Edytowane przez mariuszolek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...