.Pablo. Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 Cześć koledzy mam pytanie natury technicznej muszę zmienić uszczelniacz wałka rozrządu. Mam uszczelniacz erlinga ptfe/acm . Ze zwykłym ze sprężynką nie było by kłopotu bo się go wbija i po problemie a tu jakaś śmieszna warga jest. Gdzieś wyczytałem że ludzie wycinają z butelki pet pasek ok 4cm i średnicy minimalnie większej od średnicy wałka zwijają to w rulon i wkładają w wargę uszczelniacza i na wałek. Jak to się powinno zakładać żeby się nie lało z niego? Prosiłbym o w miarę szybką odpowiedź . Dzięki
Mateuszek1001 Opublikowano 7 Września 2016 Opublikowano 7 Września 2016 na forum ktoś już mówił o tym sposobie co napisałeś i niby było okej
Musashi Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 trzeba tylko uważać aby rant PET nie uszkodził wargi uszczelniacza, potrzebna jest naketka o odpowiedniej średnicy która się nakłada na wałek rozrządu, z średnicą odrobinę większą niż powierzchnia współpracująca wałka, ja się wsuwa w uszczelniacz, a pozniej z niej zsuwa na włałek. później trzeba wprasować uszczelniacz w gniazdo, nie wolno wbijać.
.Pablo. Opublikowano 8 Września 2016 Autor Opublikowano 8 Września 2016 Tyle zachodu z głupim uszczelniaczem. Jeszcze jedno pytanie jak wsuwam uszczelniacz na wałek to w którym momencie wyjąć delikatnie nakładkę zaraz po nasunieciu na wałek czy jak juz prawie na miejscu siedzi?
Musashi Opublikowano 8 Września 2016 Opublikowano 8 Września 2016 oryginalnie srednica wewn nakladki jest idealnie spasowana do walka, wiec uszczelniacz schodzi bez progu. nakladke mozna usunac, kiedy nie ma ryzyka ze sie uszczelniacz zsunie z walka.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się