ma4ciej Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 Witam, posiadam 1.8 ADR benz+gaz. Auto idealnie odpala na zimnym i gorącym silniku, jednakże w czasie, gdy silnik stygnie (postój +30min do momentu, gdy jest już zimny), żeby odpalić go za pierwszym razem, trzeba dotknąć pedału gazu. W innym przypadku wygląda to tak, jakby nie mógł wkręcić się w obroty (zapali na pół sekundy ale będzie na tak niskich obrotach, że z automatu zgaśnie). Na VAGu nie ma zadnych błędów z tym związanych. Co mam sprawdzić?
k232 Opublikowano 12 Września 2016 Opublikowano 12 Września 2016 Czujnik położenia wału może sprawdź.
rhinbac Opublikowano 15 Września 2016 Opublikowano 15 Września 2016 Sprawdziłeś czujnik ? Mam podobny problem
ma4ciej Opublikowano 16 Września 2016 Autor Opublikowano 16 Września 2016 (edytowane) auto przestało w ogóle odpalać. Tzn iskra jest, coś tam walczy, ale nie ma szans na odpalenie... Dam znać czy to ten czujnik, jakby ktoś jeszcze mógł potwierdzić że może to być winowajca to proszę napisać, nie chcę w ciemno części kupować, dzięki edit : mi sie wydaje ze to pompa paliwa, przy ostatnim poprawnym zapaleniu słychać było z okolic bagażnika jakiś zgrzyt, a teraz pompa sie nie odzywa, wlasnie ją demontuję, podepnę na krótko i zobaczymy co z tego wyjdzie Edytowane 16 Września 2016 przez ma4ciej
rhinbac Opublikowano 18 Września 2016 Opublikowano 18 Września 2016 Daj znac o efekcie jak zakonczysz te zmagania
ma4ciej Opublikowano 19 Września 2016 Autor Opublikowano 19 Września 2016 (edytowane) pompa padła, fakt, ale po wymianie problem opisany w temacie nie ustał.. Kolego, widze ze tez masz gaz. Tobie również na zimnym silniku przy przełączeniu się na gaz na chwile zdławi silnik? Masz tak od momentu gdy jest ten problem z odpalaniem? Edytowane 19 Września 2016 przez ma4ciej
rhinbac Opublikowano 19 Września 2016 Opublikowano 19 Września 2016 U mnie jest temp. 30* chyba ustawiona by sie na gaz przelaczyl, czasami zdlanwi i obroty plynnie nie spadaja dopoki sie nie nagrzeje do powżej 40*, ale to zaden problem. Gorzej z tm paleniem na zimnym, dlatego bylem ciekawy jak to sie rozwinie u Cb
ma4ciej Opublikowano 20 Września 2016 Autor Opublikowano 20 Września 2016 pytam Ciebie o ten gaz dlatego, że naszła mnie myśl, czy to nie przypadkiem źle wyregulowany gaz może być winowajcą...
k232 Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 pytam Ciebie o ten gaz dlatego, że naszła mnie myśl, czy to nie przypadkiem źle wyregulowany gaz może być winowajcą... Na pewno dowiesz się u gazownika
ma4ciej Opublikowano 20 Września 2016 Autor Opublikowano 20 Września 2016 rhinbac, a wyłącz gaz przy jednej z jazd i odpal później silnik zostawiając wcześniej wyłączone automatyczne przełączanie się na gaz. Mi po tej czynności odpalił przy stygnącym silniku z palcem w d.. Sprawdzę to kilka razy i jeżeli dobrze trafiłem, to jadę do gazownika jeszcze przed okresową wymianą filtrów żeby wszystko poustawiał
rhinbac Opublikowano 20 Września 2016 Opublikowano 20 Września 2016 Tak juz robilem, zakrecalem gaz na butli i tak jezdzilem, dalej to samo, ale nawet jakby byl zle wyregulowany to co za roznica jak i tak pali na PB chyba ze instalacja nie szczelna i przepuszcza gaz do kolektora to wtedy miesza sie przy rozruchu z paliwem i jest gorzej ta mieszanke zapalic.
michcio28810 Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 sprawdź plastikową rurkę idącą od pompy do dekla.u mnie też tak było i okazało się że w tej rurce jest mała dziura i paliwo nią schodziło
k232 Opublikowano 23 Września 2016 Opublikowano 23 Września 2016 Gdzie w naszych ADR jest przewód pompy paliwa?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się