rs4wagon Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 A jak z zdzieraniem opon,bo moje falkeny strzeliło po 4000km jazdy na 20" a aż nisko tak nie był,jak z zużyciem u ciebie?
H4mm3R Opublikowano 21 Września 2015 Autor Opublikowano 21 Września 2015 (edytowane) Przy jakim et błotniki B7 mieszczą 10j? Wszystko zależy jak nisko auto ustawisz, tył max ET45, bo zahaczy o amortyzator, do tego na 90% oprze się o zacisk, chyba że masz coś większego i felga ma wąskie ramiona. Przód ET35. A jak z zdzieraniem opon,bo moje falkeny strzeliło po 4000km jazdy na 20" a aż nisko tak nie był,jak z zużyciem u ciebie? Coś ponad 10000km zrobiłem i jeszcze mięso jest ale na następny sezon pewnie zapodam nowe. Dobra inwestycja to czujniki ciśnienia, na takim naciągu co chwilę gdzieś coś ucieka i trzeba dopompowywać. Edytowane 21 Września 2015 przez H4mm3R
H4mm3R Opublikowano 21 Września 2015 Autor Opublikowano 21 Września 2015 W 19" masz spoty wybór osobiście polecam uniroyal rainsport 3
afroo. Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Napisano dziś, 15:42afroo., dnia 21 Wrze 2015 - 07:59, napisał:Przy jakim et błotniki B7 mieszczą 10j?Wszystko zależy jak nisko auto ustawisz, tył max ET45, bo zahaczy o amortyzator, do tego na 90% oprze się o zacisk, chyba że masz coś większego i felga ma wąskie ramiona. Przód ET35. To mówisz, że przy Pro-Kit może nie wejść. Z tym, że mówię o 19"10j. Hebel 345/330.
H4mm3R Opublikowano 21 Września 2015 Autor Opublikowano 21 Września 2015 Na bank przód będzie wystawać z 1-1,5cm
KoJ@K Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 Bez sensu bez gwintu takie parametry zakladac.
afroo. Opublikowano 21 Września 2015 Opublikowano 21 Września 2015 (edytowane) Nie wszystko musi mieć sens. ; ) Póki co układam plan na przyszły sezon więc różne pomysły chodzą po głowie, w tym właśnie m.in. gwint i szeroka rolka dlatego powoli rozeznaję temat u specjalisty. ; ) Na spotka w najbliższym czasie do Kato albo SG się wybierasz? Musiałbym obaczyć na żywo spasowanie. Edytowane 21 Września 2015 przez afroo.
ChiPis Opublikowano 22 Września 2015 Opublikowano 22 Września 2015 Piękny projekt Byle tak dalej, bo kierunek bardzo dobry.
rs4wagon Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 jak tam sprawa z blotnikami??to pewnie widziales??? widzialem duzo a4 w holandii jak bylem w tym roku na mivw i powiem ci ze fajnie to wygladalo,mialem brac do paska ale niedlugo sprzedaje i dalem spokoj,passatów tez bylo mase z tym http://www.carbon-gfk.com/products/audi-a4b7-verbreiterte-kotflugel-3cm/
H4mm3R Opublikowano 8 Października 2015 Autor Opublikowano 8 Października 2015 Gdzieś tam jakieś foty widziałem ale nie wiedziałem że można to kupić. U mnie będzie zdecydowanie mniej, bo 10J wchodzi tylko opona trochę obciera o błotnik podczas skrętu.
rs4wagon Opublikowano 8 Października 2015 Opublikowano 8 Października 2015 ciekawe jak bedzie u mnie na rotorach i jak mu katy wyprostuje wachaczami,9" powinno sie schowac spokojnie?wiesz wogóle ile na "-" masz teraz z przodu?
H4mm3R Opublikowano 8 Października 2015 Autor Opublikowano 8 Października 2015 Wszystko zależy od ET, chyba w schowku mam wykres...
bodek756 Opublikowano 24 Listopada 2015 Opublikowano 24 Listopada 2015 Widzisz też nawet nie zauważyłem ;-) projekt naprawdę mega dofinansowany! Wysłane z mojego C6603 przy użyciu Tapatalka 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się