HatefulEvil Opublikowano 27 Września 2016 Opublikowano 27 Września 2016 Generalnie samochód udało mi się odpalić, ale chciałbym zrozumieć co zaszło, by zapobiec takiemu incydentowi w przyszłości. Tak jak normalnie bez żadnych negatywnych oznak zaparkowałem samochód pod domem. Tak na następny dzień nie chciał odpalić. Rozrusznikiem kręcił bez zająknięcia, ale nie startował. Zawór na pompie miał napięcie. Filtr paliwa był wymieniany w zeszłym roku i od tego czasu zrobiłem już ponad 10k bez żadnych przebojów. Nie wiem czy wybrałem sobie dobre miejsce na sprawdzenie dopływu paliwa, ale na początku odpąłęm wężyk powrotny z pompy i z wężyka nic nie poleciało, a z pompy się trochę lało. Przed odpaleniem zrobiłem następujące czynności: - dolałem paliwa do baku bo był na skraju rezerwy (może ze 2 litry), - odpowietrzyłem wtryski (?) gdzie przy pierwszym jak ostrożnie powoli odkręcałem to zauważyłem bomble, a przy kolejnych tego nie było, ale tam się już nie szczypałem i odkręcałem od razu, - kumpel go odpalał dodając gazu. Trzeba było go trochę pokręcić, ale ruszył i później 2 razy normalnie odpalił. Mam teraz parę pytań. Czy te bombelki na pierwszym wtrysku można pewnie zdiagnozować jako zapowietrzenie? Czy przy odpalaniu dodawanie gazu cokolwiek zmienia w przypadku tego motoru? Poza tym zauważyłem, że mam wysoki poziom oleju po wymianie; znaczy się tak: kumpel twierdzi, że od zagięcia do zagięcia to wskazówka ile ma być oleju, a ja cały czas myślałem, że to wykropkowanie to wskaźnik minimalnego i maksymalnego dopuszczenia poziomu oleju, a obecnie mam na zagięciu u góry, więc jak to jest?
maciucha512 Opublikowano 28 Września 2016 Opublikowano 28 Września 2016 - dolałem paliwa do baku bo był na skraju rezerwy (może ze 2 litry), i pewnie na krawężniku stanąłeś? wygląda jakbyś paliwa nie miał bąbelki w paliwie, tj. zapowietrzenie przy braku paliwa w baku będą. Dodawanie gazu nie ma wpływu.
HatefulEvil Opublikowano 20 Listopada 2016 Autor Opublikowano 20 Listopada 2016 - dolałem paliwa do baku bo był na skraju rezerwy (może ze 2 litry), i pewnie na krawężniku stanąłeś? wygląda jakbyś paliwa nie miał bąbelki w paliwie, tj. zapowietrzenie przy braku paliwa w baku będą. Dodawanie gazu nie ma wpływu. Właśnie jakoś mega przechylony nie był, ale tak jak podczas jazdy jeszcze się rezerwa nie odpaliła, tak na miejscu w którym zaparkowałem juz marudził o karmę. Tak w ogóle to składnia składnia i składnia leży i kwiczy u mnie. Dolałem 2 litry, a nie w baku były jeszcze 2 litry (bo dwojako można opis zinterpretować) Tym razem zgasł mi w trasie. Czy czujnik poziomu paliwa można wyczyścić czy coś, bo mój chyba się zwiesza zaraz nad rezerwą.
maciucha512 Opublikowano 21 Listopada 2016 Opublikowano 21 Listopada 2016 http://a4-klub.pl/index.php?/topic/40869-b5-afn-zlokalizowanie-i-naprawa-plywaka-poziomu-paliwa-w-audi-19tdi-avant-automat/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się