Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zaślepka wlotu na bagnet serwisowy i nierówne obroty


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Dzis dolewałem zgodnie z tradycją troche oleju i zapomniałem po sprawdzeniu bagnetem serwisowym zatkać otwór tego bagnetu.

Oczywiście wtedy tego nie skojarzyłem i tak zamknąłem maskę, Koreczek włożyłem gdzieś tam w którąś szczelinkę więc sie ostał :)

Po kilku km zaświeciła sie kontrolka Check (bez pisków , ostrzeżeń itp) , VAG pokazał 2 błedy :

- System Too Lean at Idle

- Leak in Air Intake System.

Lekko zirytowany wróciłem do domku i szukam po Gogglach co jest.....

W końcu jednak kapnąłem sie dopiero przed chwilą że mogłem zapomnieć zatkać wspomniany na wstępie koreczek i tak też bylo. Juz jest na miejscu.

Czy oba powyższe błędy mogły być z tego powodu ?

Juz dzis nie chce mi sie wyruszać gdziekolwiek autem więc tu pytam , być może ktoś na szybko mi to potwierdzi.

Opublikowano (edytowane)

Rozszczelniles dolot poprzez wyjęcie tego korka. Silnik zasysa powietrze przez skrzynie korbowa i tulejke bagnetu zamiast tylko przez filtr powietrza i przepływke. Nie zgadza AFR bo ono jest ustalane na podstawie przepływomierza a kontrolowane przez sondę O2 stąd ten check.

Edytowane przez piotrekb_tt
Opublikowano

OK , dzieki za infomacje. Czyli błędy na 99% z tego powodu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...