Blease Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 (edytowane) Witam, przymierzam się do zakupu samochodu Audi A4 B6 1.8T w Quattro z zalozona instalacja gazowa BRC. Oznaczenie silnika AMB (fabrycznie 170 KM) z nową mapą i aktualną mocą 210 KM. Mam pytanie odnośnie tego silnika jak się sprawuje? Jest to chyba wersja amerykańska więc chciałbym znać różnice z wersją europejską. Sprzedawca mi tłumaczył ale ja jestem jednak zielony... Auto jest naprawde godne uwagi wiec chcialbym poznac opinie o silniku bo tylko to mnie martwi. Dajcie wskazowki na co zwrocic uwage przy kupnie. Troche przegladam to forum i opinie niektorych forumowiczow sa takie, ze nie ma sie co bac tego silnika. Moze ktos z Was posiada wersje amerykanska i sobie chwali/neguje? VIN samochodu to: WAULC68E14A293024 Edytowane 15 Października 2016 przez Blease
Łukasz13 Opublikowano 14 Października 2016 Opublikowano 14 Października 2016 Chyba chodzi o wersje amb, generalnie to to samo co inne 1.8t nie ma za duzych roznic, osprzet taki sam jak w avj i bfb, wiec jak ci pasuje auto to mozesz brac.
Blease Opublikowano 15 Października 2016 Autor Opublikowano 15 Października 2016 Chyba chodzi o wersje amb, generalnie to to samo co inne 1.8t nie ma za duzych roznic, osprzet taki sam jak w avj i bfb, wiec jak ci pasuje auto to mozesz brac. Tak chodziło o AMB - mała literówka. Dzięki za odpowiedź
wampir Opublikowano 15 Października 2016 Opublikowano 15 Października 2016 Mam i polecam. Sam silnik bez zarzutów. Regularnie go profilaktycznie diagnozuję. Kilka lat jeżdżę na modzonym i nic mu nie jest. Z wiekiem i tak przyjdzie Ci wymienić osprzęt ale to jak w każdym silniku bo nie ma wiecznych podzespołów.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się