Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z zamkniętym dolotem świeżego powietrza


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, mam mały problem, nie otwiera mi się wlot świeżego powietrza w nagrzewnicy, podmieniałem silniczek , robiłem test Vag-iem i nadal to samo, potencjometr ładnie chodzi podczas nastawów otwiera i zamyka, a na koniec się zamyka i już niechce otworzyć. Panel klimatronica na jakiś tam podmieniałem, i dalej to samo.

Jest tam może jakiś czujnik smrodu? co daje sygnał na obieg wewnętrzny? i go zamyka?

W klimatroniku zero błędów, nawet jak silniczek odepnę to błędu nie wywala- dziwne

Żeby dmuchało to muszę obieg wewnętrzny włączyć, bo na normalnym obiegu to klapy pozostają zamknięte i wentylator nic nie dmucha bo niema skąd ciągnąć powietrza.

Który czujnik może odpowiadać za zamknięcie klap świeżego powietrza z zewnątrz? we wszystkim chodzi mi o klapy przy silniczku V71, to on zamyka dolot i nie otwiera, reszta działa


witam, niewiem czy dobrze kminie ale być może się domyślam co się dzieje, a wiec: moje auto to były angol, jak wczoraj zauważyłem to pucha klimatronika nie posiada silniczka V71 tego od dławienia zewnetrznego dopływu powietrza , jest tylko silniczek V154 od wewnętrznego obiegu, i od niego cięgnami zamykają się od razu klapy zewnętrzne i automatycznie otwierają się wewnętrznego obiegu i tak sobię myślę że mój klimatronik nie widzi tamtego silniczka i przez to nim nie steruje, i co teraz? jak przyniosę panel klimatronica od lewego kierownika to po zaadoptowaniu i przypisaniu VIN znowu nie będzie widział tamtego silniczka? czy jest gdzieś zakodowanie wersji UK albo Europy?


i jeszcze pytanie, czy moduł komfortu współpracuje z panelem klimatronika? bo np. u mnie moduł komfortu został z wersji UK


Panowie już działa, podmieniłem dzisiaj dwa moduły , ten pod nogami kierowcy i ten pod deską, oba z takimi samymi numerami co moje i oba z wersji kierownika po lewej stronie. Zrobiłem test silniczków i wszystko zaczęło hulać, tylko elektronikę pilota też musiałem podmienić bo centralny nie działał . I najlepsze że na zegarach teraz sygnał otwarcia drzwi mam poprawny, bo wcześniej jak wysiadałem to na fisie prawe drzwi sygnalizowało.

Czyli moduły róznią się od siebie od wersji z UK i EU chociaż numery mają identyczne, a może da się jakoś je zakodować?


Znalazłem takie cosik na forum, ciekawe czy jak odejme 128 to zadziała:

Wybieramy opcję CODING 07 (aby aktywować dane funkcje dodajemy do siebie poniższe wartości i ich sumę zapisujemy jako kodowanie sterownika):

+1 – aktywacja alarmu (wersja dla UK i Irlandii)
+2 – potwierdzenie aktywacji/deaktywacji alarmu przez odpowiednią sygnalizację diody w drzwiach kierowcy
+4 – selektywny centralny zamek (podczas otwierania auta z pilota, jedno naciśnięcie przycisku otworzy tylko drzwi kierowcy, klapkę wlewu paliwa i wyłączy funkcję SAFE - drugie naciśnięcie otworzy pozostałe drzwi oraz odblokuje zamki maski i bagażnika)
+8 – aktywacja alarmu
+16 – blokada zamka klapy bagażnika po przekroczeniu 5km/h (zamek odblokuje się automatycznie po zwolnieniu poniżej 5km/h)
+32 – blokada zamków wszystkich drzwi po przekroczeniu 10km/h (zamki zostają otwarte dopiero po wyjęciu kluczyka z zapłonu, bądź przez manualne otworzenie drzwi przy pomocy przycisków zamka centralnego w tapicerce drzwi kierowcy)
+64 – aktywacja dodatkowych funkcji modułu komfortu (możliwość otwierania/zamykania szyb oraz szyberdachu przy pomocy zamka w drzwiach i pilota)
+128 – pojazd z kierownicą po prawej stronie
+256 – aktywacja czujników zbicia tylnych bocznych szyb (tylko dla nadwozia Avant wyposażonego w fabryczny alarm)
+512 – potwierdzenie udanego zamknięcia wszystkich zamków przy pomocy pilota przez pojedyncze mrugnięcie kierunkowskazami
+1024 – dodatkowe potwierdzenie aktywacji alarmu przez pojedynczy sygnał dźwiękowy z syreny alarmu
+2048 – zasady dot. zasilania podnośników szyb (po wyłączeniu zapłonu i wyjęciu kluczyka ze stacyjki podnośniki szyb będą zasilane jeszcze przez 10 minut lub do czasu aż nie zostaną otwarte drzwi)
+4096 – dodatkowe funkcje przeciwwłamaniowe W przypadku otwierania auta kluczykiem zostaną odblokowane tylko drzwi kierowcy, pozostałe drzwi i zamki zostaną odblokowane po włączeniu zapłonu. W przypadku gdy auto posiada fabryczny alarm po otwarciu drzwi kierowcy kluczykiem – zapłon musi zostać włączony w ciągu 15 sekund (w przeciwnym przypadku nastąpi wyzwolenie alarmu).
+8192 – wyłączenie funkcji SAFE (tylko dla USA i Kanada – wersje samochodów przeznaczone na ten rynek mają tylko jeden silnik w zamku, pozostałe auta mają dwa – jeden zamyka zamek a drugi aktywuje funkcję SAFE czyli brak możliwości odblokowania auta z wewnątrz - włącznik w tapicerce drzwi kierowcy - po zamknięciu samochodu pilotem lub kluczykiem)
+16384 – informacja dla silników szyb o zamontowanych szybach dwuwarstwowych

Edytowane przez leszek1973

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...