Malutki271 0 Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Witam, da się założyć do silnika 1.9 TDI AFN quattro turbo z czegoś innego jeśli tak to czy wymagane są jakieś przeróbki czy nie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leopold27 41 Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 AWX. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Nawet CAHA się da, ale chyba najlepiej AWXa nawet na forum jest opis jak to zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukanio143 6 Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 zależy ile powera chcesz wycisnąć. Awx tak do 170 jakoś wyrobi. Brd, caha, gtb 17 tak w granicach 200km. Powyżej 200 gtb20, gtb22, gt22. Najmniej pracy jest przy awx i brd. Reszta to już kombinowanie jak polączyć z wydechem, kolektorem i ogólnie jak to upchnąć. Masz to szczeście, że masz już sterowanie do podciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rrrudy25 13 Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 Brd Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 16 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2016 AWX/AVF plus rura gumowa od turbo. Reszta p&p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malutki271 0 Opublikowano 23 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Nawet CAHA się da, ale chyba najlepiej AWXa nawet na forum jest opis jak to zrobić. a masz może gdzieś link do tego opisu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1443 Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Potrzebujesz turbo AWX/AWF i gumową rurę na wyjściu z turbo Reszta p and p Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Malutki271 0 Opublikowano 29 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Dzięki wielkie za wszystkie odpowiedzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mielarz 0 Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Gumowa rura na wyjściu z turbo od AWX ma metalowe szybkozłączki na obydwu końcach, a w AFN-ie ten wąż jest cały gumowy, więc lepszym rozwiązaniem było by kupienie przejściówki między turbiną od AWX a wężem od AFN-a. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Nawet CAHA się da, ale chyba najlepiej AWXa nawet na forum jest opis jak to zrobić. a masz może gdzieś link do tego opisu? http://a4-klub.pl/index.php?/topic/50648-b5-afn-wymiana-turbiny-na-awx/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się