Skocz do zawartości

mielarz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mielarz

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Rumia

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia mielarz

0

Reputacja

  1. mielarz

    turbo zmiana

    Gumowa rura na wyjściu z turbo od AWX ma metalowe szybkozłączki na obydwu końcach, a w AFN-ie ten wąż jest cały gumowy, więc lepszym rozwiązaniem było by kupienie przejściówki między turbiną od AWX a wężem od AFN-a.
  2. Zanim zdecyduje się na jakiś olej sprawdze jakie ma oznaczenia w Niemczech.
  3. Przeglądając strone sklepu "kolegaberlin" jak na dłoni widać różnice w oznaczeniu olejów na niemcy a olejów sprzedawanych w polsce . Większość olejów oznaczanych w polsce jako Fully syntetic, w niemczech mają oznaczenia HC Syntesie albo Syntetic Technology (czyli tez HC)
  4. Widziałem ostatnio bańke oleju Fuchs 5W40 Race... (dalej nazwy nie pamiętam) i na odwrocie była informacja że olej jest na bazie Estrów. Przeglądając katalog olejów firmy ROWE (o której wcześniej wspominałem) przy każdym oleju była informacja czy jest na bazie HC czy jest pełnym syntetykiem. Zastanawia mnie dlaczego inne firmy nie podają takich informacji ? Czytałem tez że oleje sprzedawane w Niemczech muszą posiadać na opakowaniu informacje o bazie olejowej, ktoś nawet dla przykładu (nie pamiętam na jakim forum) pokazał zdjęcie dwóch baniek tego samego oleju (chyba Mobil 5W30), jedna kupioniona w niemczech na której było oznaczenie HC, a druga kupiona w polsce na której był napis Fully Syntetic. A tu przykład znaleziony przezemnie : http://selgros24.pl/Motoryzacja/Uklad-smarowania-i-oleje/Oleje-silnikowe/Mobil/MOBIL-SUPER-3000-XE-5W30-pp33442.html http://www.kolegaberlin.pl/product-pol-1138-Mobil-Super-3000-XE-5W30-5L-niemiecki.html
  5. Witam. Czy orientuje się ktoś na jakiej bazie olejowej produkowany jest Motul 5W40 Specific 505.01 ? Na opakowaniu napisane jest 100% Syntetic, a czytałem ostatnio na innym forum że jest produkowany na bazie HC, a podobno pełne syntetyki sa na bazach PAO albo Estrach.
  6. Witam. Dostałem od kuzyna (który robił porządki w garażu) koło zamachowe od Audi 80 B4 1.9 TDI 1Z, ale auto było z 92 roku czyli był to jeden z pierwszych TDI jeszcze na tzw starym osprzęcie (pompa z nastawnikiem potencjometrycznym). Mam pytanko czy ktoś się orientuje czy to koło jest takie same jak w nowszych modelach silnika 1Z ? Czy podejdzie do mojego AFN-a ? Nie moge nigdzie na tym kole znaleźć numeru, dlatego pytam.
  7. Witam. Czy jeździ ktoś może na oleju marki ROWE ?? Ostatnio znajmy bardzo polecał ten olej. Jeździ na nim w swoim Bmw. Podobno jest to Niemiecka marka która niedawno weszła na Polski rynek. Mają swoją fabrykę w Niemczech i tylko tam ten olej jest produkowany i rozlewany, więc nie ma mowy o rozlewniach w różnych egzotycznych krajach, podróbek też raczej niema. Pytam bo mam możliwość kupienia tego oleju w cenie hurtowej, ale nie moge znaleźć za wiele opini na temat tego oleju ??
  8. Immo wyłączyłem, bo jak pierwszy raz zakładałem nowe zegary na próbe to nie mogłem vag commanderem przyuczyć kluczyka, dopiero później dowiedziałem sie jak to zrobic vag-iem i jeden kluczyk przyuczyłem do nowych zegarów, ale immo zostało wyłączone. Narazie zegary VDO wysyłam do naprawy wyświetlacza, jak wrócą to przyuczę dwa kluczyki włącze immo i zobaczymy czy da się skasować ten błąd.
  9. Szukałem dzisiaj w necie informacji na temat błędu 1177 i znalazłem że przyczyną może byc wyłączony immobilaizer w sterowniku silnika. Ja u siebie mam właśnie wyłączone immo. Jak założe nowe zegary na stałe to spróbuje włączyć immo i zobacze czy to coś da. Chociaż w oryginalnych zegarach Jaegera niema żadnych błędów pomimo wyłączonego immo.
  10. Czyli żeby pozbyć się tego błedu , muszę dopasować immo do ECU ?? Spróbować zrobić to sposobem opisanym w tym poście [b5-ADP]-komunikat-1177-moduł-silnika-bład-sporadyczny#entry77591 czy są na to jakieś inne sposoby? I czy będe potrzebował PIN z Jaegera??
  11. Jeżeli dobrze rozumiem to ten opis dotyczy starszych modeli, gdzie immo jest poza zegarami. Zadziała w moim przypadku? Znalazłem coś takiego Może spróbować w ten sposób, tylko nie mogę wydobyć PIN-u z zegarów Jaegera. Odczytałem pin z ECU (według tego filmiku powinien być taki sam jak w zegarach) tylko że jest 5 cyfrowy i nie zaczyna się zerem.
  12. Dzięki weilkie za pomoc. Po zmianie w kanale 60 na wartość 1025 kontrolka świec żarowych zaczeła działać. Pozostałe wartości w kanałach 61 i 62 też pozmieniałem i zniknął błąd od radia. Kodowanie zegarów miałem 00040 i zmieniłem na 00140. Został tylko błąd w zegarach 01177 Komputer sterujący silnika-uszkodzony, ale jeżeli w niczym ten błąd nie przeszkadza (w sensie nie zaszkodzi żadnemu układowi w aucie) to nie robi mi różnicy. Chyba że można jakoś to ogarnąć??
  13. Witam. Podłącze się pod temat, przymierzam się do wymiany zegarów, bo mój Jaeger (1/2 fis 8D0 920 900H) powoli się kończy. Kupiłem zegary VDO (pełen fis 8D0 920 931 T) i podłączyłem je do auta (jeszcze bez szarej kostki) żeby je sprawdzić, ogólnie wszystko działa tylko nie mam kontrolki od świec żarowych, wogóle śię nie zapala. Zostawiłem nawet zegary podłączone na noc w aucie i rano przy temp. -1 nie zaśieciła ani na chwilę. Robiąc vag-iem test zegarów kontrolka świec żarowych działa. Na oryginalnych zegarach kontrolka świec (nawet na gozgrzanym silniku) przy karzdym uruchomieniu silnika zapala się na chwilę, a na nowych zegarach wogóle się nie zapala. Po podłączeniu nowych zegarów pojawia się kilka błędów. W silniku: 18058,P1650 Magistrala danych CAN przyrządy i wskaźniki-brak sygnału. W liczniku: 01177 komputer sterujący silnika-uszkodzenie, 01304 Radio (bo mam nie oryginalne), 01311 Informacja magistrali danych. Błędy mi nie przeszkadzają, ale tą kontrolkę świec żarowych chciłbym ogarnąć, dlatego będe wdzięczny za każdą pomoc.
  14. Dzięki za wszystkie podpowiedzi. Poprzeglądałem trochę ogłoszeń i widzę że dostanie VDO z 1/2 fis jest można powiedzieć niemożliwe, a liczniki z pełnym fisem to w większości angliki. Będe powoli szukał i kompletował części bo do pełnego fisa będe musiał miec jeszcze manetkę do kombi i wiązkę z wtyczką. Jak by ktoś miał na zbyciu taki zestw w rozsądnych pieniądzach to ja jestem chętny.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...