Mariusz2104 Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 (edytowane) Witam! Moje a4b6 scinanie opony z przodu od wewnątrz. Zawieszenie jest gwintowane -nie jest skręcone na mają. Zbieżność jest ok- sprawdzałem na 2 stacjach diagnostycznych. Pierwsze opony miały rozmiar 225x50r17 pomyślałem zły rozmiar i kupiłem na swoje Alu nowe gumy 225/45r17 i zauważyłem, że nadal zbiera mi opony od komory silnika druga strona ok. Czy ktoś może mi powiedzieć co jest nie tak? Edytowane 17 Października 2016 przez Mariusz2104 1
.Pablo. Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Sprawdź cała geometrię a nie tylko zbieżność. Możliwe ze przez gwint mocno zmienił się kąt pochylenia koła.
wojtek_lbn Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 Potwierdzam to co kolega wyżej napisał- zbieżność może być dobra, ale kąty też MUSZĄ być ustawione tak naprawdę przy jakiejkolwiek zmianie w zawieszeniu- od nowej sprężyny, przez amor, o montażu obniżającego kitu albo gwintu już nawet nie mówiąc.
Kornel1989 Opublikowano 17 Października 2016 Opublikowano 17 Października 2016 U mnie zauważyłem ten sam problem a mam obniżone auto około 50mm na sprężynach. Diagnosta mówił, że w przedniej osi nie ustawia się kątow. Widziałem górne wahacze które mają regulację długości ramienia ale nawet na cenę nie patrzyłem. Widziałem jeszcze tuleje piuretanowe z wewnętrzną tuleją która ma otwór na śrubę na boku która można obracać i zmieniać odległość ale sztuka kosztowała 200zł ... Także ja nie mam pomysłów jak ustawić kąt bo u mnie jest lewy -1.37' prawy -1.08'.
.Pablo. Opublikowano 18 Października 2016 Opublikowano 18 Października 2016 Kątów z przodu się nie ustawia obniżając zawieszenie siła rzeczy kąty się zmieniają -50 to już dużo. Takie wynalazki jak regulowane wahacze bym odpuścił.
Mariusz2104 Opublikowano 18 Października 2016 Autor Opublikowano 18 Października 2016 Podjadę na geometrię 3d i zobaczymy. Dam znać.
afroo. Opublikowano 19 Października 2016 Opublikowano 19 Października 2016 Geo nic Ci nie da. Tak skonstruowane zawieszenie, że przy obniżeniu robi się negatyw = ścina bardziej wewnętrzną stronę opony.
Mariusz2104 Opublikowano 20 Października 2016 Autor Opublikowano 20 Października 2016 (edytowane) Jeżeli rozkrece gwint i samochód się podniesie czy to coś zmieni? Czy opony węższe lub/ i niższe też będą scinane? Edytowane 20 Października 2016 przez Mariusz2104
.Pablo. Opublikowano 20 Października 2016 Opublikowano 20 Października 2016 Jak kąt będzie w negatywie to każda oponę będzie cieło. W 1be opon nie tnie, przy -30 chłopaki tez nie piszą żeby opony cieło. Podnieś te 2 cm i powinno być ok
Mariusz2104 Opublikowano 20 Października 2016 Autor Opublikowano 20 Października 2016 Ok. Rozkrecę trochę i podskoczę na geometrię pomierzyć. Dam znać.
Kornel1989 Opublikowano 22 Października 2016 Opublikowano 22 Października 2016 Znalazłem tuleje wahaczy górnych, którymi można regulować kąt tylko ta cena... :/ http://www.powerflex.pl/p/67732/7868/tuleja-poliuretanowa-powerflex-audi-a4-s4-rs4-b7-2005-2008-a4-inc-avant-2wd-pff3-203g-diag-nr-3-a4-s4-rs4-b7-2005-2008-audi-street.html
Mariusz2104 Opublikowano 27 Października 2016 Autor Opublikowano 27 Października 2016 Rozkrecilem gwint o jakieś 2cm. Kąty i zbieżność jest ok. Zobaczymy.
pawelosinski83 Opublikowano 16 Listopada 2016 Opublikowano 16 Listopada 2016 Zawsze można szybciej po zakrętach jeździć, żeby zjadało opony z zewnątrz Nie wiem ja kw B6, ale w B5 kąty z przodu reguluje się przesuwając całe "sanki" pod silnikiem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się