jacekbalcerzak 0 Opublikowano 17 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 mam problem z moją audi, strasznie dużo pali, znajomi którzy mają ten sam model z tym samym silnikiem chwalą sie spalaniem w granicach 5.5l/100km przy dość ostrej jeździe, ja swoim audi przy prędkosci do 100km/h nie mogę zejść poniżej 7 litrów na trasie a o mieście to juz nie wspomnę. Macie moze jakies pomysły co może być przyczyną? Przepływomierz sprawny, wtryski wyregulowane wraz z nowymi gumkami, turbina czyszczona.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 17 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 Koła się kręcą swobodnie, na jakich oponach jeździsz ? ? ? Spróbuj zmienić może stacje ? ? ? Mógłbyś rzucic komplet logów do sprawdzenia. Info bierzesz z fisa czy po przeliczeniu z ltr ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekbalcerzak 0 Opublikowano 17 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 tak koła kręcą swobodnie, żaden hamulec nie trzyma. Opony 205/55/16. Zmienialem stacje orlen, shell, lotos, 123, różne, nawet niemieckie paliwo, nic, info z komputera i obliczalem sam, też niewiele się różni. Logi których grup wrzucić? Koła się kręcą swobodnie, na jakich oponach jeździsz ? ? ? Spróbuj zmienić może stacje ? ? ? Mógłbyś rzucic komplet logów do sprawdzenia. Info bierzesz z fisa czy po przeliczeniu z ltr ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil-vag 1358 Opublikowano 17 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 Daj statycznie najpierw 001, 004, 013, 018, 023. Możesz tez BS 003 i 011 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekbalcerzak 0 Opublikowano 17 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 Daj statycznie najpierw 001, 004, 013, 018, 023. Możesz tez BS 003 i 011 http://vaglog.pl/log_280361.html tu robiłem jakieś logi jakis czas temu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 17 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 (edytowane) Wymienić uszczelnienia pd, zmierzyć kompresje. Jak nie kompresja i wymiana nie pomoże szukać innego pd na cylinder nr1 bo korekcje na nim max Edytowane 17 Października 2016 przez nik23 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacekbalcerzak 0 Opublikowano 17 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 Wymienić uszczelnienia pd, zmierzyć kompresje. Jak nie kompresja i wymiana nie pomoże szukać innego pd na cylinder nr1 bo korekcje na nim max uszczelnienia wymienione, musze sprawdzić tą kompresję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nik23 14 Opublikowano 17 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2016 No to zostaje kompresje zmierzyć, jezeli w normie to trzeba szukać innego pd bo to bedzie oznaczało ze ten ded Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się