nomad999 1 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Proszę o ocenę: Wywaliło mi 2 błędy: 16891 Regulacja biegu jałowego - obroty powyżej założonych zbyt mała oporność 17544 Mieszanka za bogata strona 1 - regulacja długoterminowa - wolne obroty zbyt mała oporność do tego faluje na niskich obrotach i stracił na mocy. Jak to wygląda po logach? Można ocenić stan turbo? LOGI NA BENZYNIE: Grupy 031, 115, 118: http://vaglog.pl/log-115_118_031_eW11c1M.html Grupy 002, 003, 033: http://vaglog.pl/log-002_033_003_ru1EJto.html Grupy 002, 003, 020: http://vaglog.pl/log-002_003_020_a7L5dvg.html LOGI NA LPG: Grupy 031, 115, 118: http://vaglog.pl/log-115_118_031_rK8zI.html Grupy 002, 003, 033: http://vaglog.pl/log-002_033_003_tuA4g.html Grupy 002, 003, 020: http://vaglog.pl/log-002_003_020_4ikisQ.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 19 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2016 Logi robimy do odcinki, na pb logi wyglądają ok, turbo dobrze ładuje, reszta też ok, na lpg go zalewa więc wychodzi że lpg do regulacji, skasuj błędy i zobacz czy na samym pb pracuje poprawnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad999 1 Opublikowano 22 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Logi robimy do odcinki, na pb logi wyglądają ok, turbo dobrze ładuje, reszta też ok, na lpg go zalewa więc wychodzi że lpg do regulacji, skasuj błędy i zobacz czy na samym pb pracuje poprawnie. Po czym oceniasz zalewanie na gazie ? Mass Flow ? Odczyt z Lambdy? Wykasowałem błędy , pojawiły się z powrotem po 50 km jazdy na PB i 40 km na LPG. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Co do błedow to wina może być po stronie tego zaworka: 035 103 245 G znajduje się trójniku odmy pod kolektorem, trzeba go wyjąc i sprawdzić albo od razu wymienić. Szybki test na sprawdzenie czy to jego wina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad999 1 Opublikowano 24 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Po zablokowaniu przepływu u mnie- zero reakcji silnika. Po zablokowaniu przepływu u mnie- zero reakcji silnika. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 24 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Czyli co te błędy pojawiają się tak samo po jeżdzie tylko na pb, i tak samo po jezdzie na lpg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nomad999 1 Opublikowano 24 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Października 2016 Membrana zaworu była uszkodzona. Do tego wężyk z kolektora do zaworu był zgnieciony w jednym miejscu, co mogło zmniejszyć przepustowość. Wymieniłem zawór (49 zł ASO ) , skasowałem błędy i póki co bangla Dzięki za pomoc . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się