Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba do Was o ocenę logów 2.0TFSI


brynek

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Czy moglibyście wypowiedzieć się na temat poniższych logów? Auto ewidentnie niedomaga.Wyczuwalny jest brak mocy, VCDS pokazuje błąd ciśnienia doładowania. Wymienione zostały zawory N75 oraz DV(był uszkodzony) Sprawdzona również została szczelnosć dolotów. Macie jakieś pomysły?

http://vaglog.pl/log-115_jfteB67.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnia kolumna - Turbo ładuje tak jakby ciągle miało WG otwartego, od 1800-2200RPM powinno rosnąć do wartości z przedostatniej kolumny. Nie jestem specem, ale wiem, że WG sprawdza się przez odpięcie wtyczki od N75 i wtedy logi wyglądają tak jak u Ciebie (doładowanie ok. 0,3 Bara i nic więcej). Z gorszych rzeczy gruszka/sztanga/sam West Gate uwalony. Ja na Twoim miejscu jeszcze sprawdziłbym dokładnie przewody i wężyki przy N75, może nie ma prądu albo coś jest zapchane/nieszczelne.

Patrz na "actual boost"

Normalny log:

http://vaglog.pl/log_279687.html

U Ciebie ta wartość nie dąży do zadanej (specified).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy moglibyście wypowiedzieć się na temat poniższych logów? Auto ewidentnie niedomaga.Wyczuwalny jest brak mocy, VCDS pokazuje błąd ciśnienia doładowania. Wymienione zostały zawory N75 oraz DV(był uszkodzony) Sprawdzona również została szczelnosć dolotów. Macie jakieś pomysły?

http://vaglog.pl/log-115_jfteB67.html

Jaki to konkretnie błąd z vaga?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Czy moglibyście wypowiedzieć się na temat poniższych logów? Auto ewidentnie niedomaga.Wyczuwalny jest brak mocy, VCDS pokazuje błąd ciśnienia doładowania. Wymienione zostały zawory N75 oraz DV(był uszkodzony) Sprawdzona również została szczelnosć dolotów. Macie jakieś pomysły?

http://vaglog.pl/log-115_jfteB67.html

Jaki to konkretnie błąd z vaga?

000665 Boost Presure Regulation

P0299- Control Range not Reached

Ale nie wywala tego błędu na desce tylko w VCDS

Czuć ewidentnie, że brakuje mu mocy, poza tym żadnych błędów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zrób jeszcze loga 118, log 115 wygląda jakby n75 nie działał.

Może ten nowy jest uszkodzony?Posprawdzam jeszcze i zrobię logi na 118 i wrzucę.

Witajcie ponownie. Wrzucam logi z kanału 118 oraz nowe z kanału 115. Założyłem nowy zawór N75. Krótko mówiąc wymieniłem nowy na nowy i w moim odczuciu i to dzięki Waszym podpowiedziom strzał w 10. Wydaje się, że ten nowy był uszkodzony ponieważ auto zdecydowanie odzyskało wigor:)Zerknijcie proszę na aktualne logi oraz te które były wcześniej. Jest 100% lepiej, ale w zakresie ok.1500-1800 obr. nadal doładowanie jest poniżej wartosci zadanej.Czy to jest ok?

Z góry dziękuję za Wasze komentarze.

http://vaglog.pl/log-118_RC6eeu.html

http://vaglog.pl/log-115_63AQb.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak ma być, po prostu Twoje turbo potrzebuje troszkę obrotów, żeby się rozpędzić ;)

Jeszcze raz dziękuję Wam za nieocenioną pomoc w temacie. Wnioski są takie, nie kupować nawet nowe częśći w sprawdzonych źródłach.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...