Michał Izbiński 0 Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 Witam, sprawdzilem na vcds dawki paliwa w moim 2.5 tdi bdg 163km dawki to :1 cylinder 2.20 mg3 cylinder -0.78 mg i tu jest moje zastanowienie czy cos jest nie tak4 cylinder 1.80mg5 cylinder 2.20mg6 cylinder 1.80mg2 cylindra nie wyswietla, jak oceniacie te dawki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Biedroonek 0 Opublikowano 21 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2016 moim zdaniem nie najciekawsze im blizej 0 tym lepiej a te dawki to na rozgrzanym masz takie czy zaraz po postoju ? Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Izbiński 0 Opublikowano 22 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Witam, te dawki byly przy 60 stopniaach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawinio 1 Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Witam, te dawki byly przy 60 stopniaach Nagrzej auto do min 85 stopni a najlepiej do 90 ( sprawdzisz w kanale 007) i zrob odczyt 013, 014 raz jeszcze. Bo w obecnej sytuacji sa po prostu fatalne. BDG. Maja niestety wady wrodzone ukladu wtryskowego ktore charakteryzuja sie m in. Drgawkami i nierowna praca na biegu jalowym. Wrzuc logi. 001,004, 004BS, 013,014. Tylko rozgrzej dobrze auto. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Izbiński 0 Opublikowano 22 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Witam, te dawki byly przy 60 stopniaachNagrzej auto do min 85 stopni a najlepiej do 90 ( sprawdzisz w kanale 007) i zrob odczyt 013, 014 raz jeszcze. Bo w obecnej sytuacji sa po prostu fatalne. BDG. Maja niestety wady wrodzone ukladu wtryskowego ktore charakteryzuja sie m in. Drgawkami i nierowna praca na biegu jalowym. Wrzuc logi. 001,004, 004BS, 013,014. Tylko rozgrzej dobrze auto. 001 719/min 4.4mg/str 25.2 CF 86.9°C 004 719/min 2.4°atdc 2.6°atdc 98.2% 013 -0.31 mg 1.25 mg 014 1.18mg 0.94mg 0.86mg 004 basic nie moge zrobic bo mam vcds lite... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
slawinio 1 Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Witam, te dawki byly przy 60 stopniaachNagrzej auto do min 85 stopni a najlepiej do 90 ( sprawdzisz w kanale 007) i zrob odczyt 013, 014 raz jeszcze. Bo w obecnej sytuacji sa po prostu fatalne. BDG. Maja niestety wady wrodzone ukladu wtryskowego ktore charakteryzuja sie m in. Drgawkami i nierowna praca na biegu jalowym. Wrzuc logi. 001,004, 004BS, 013,014. Tylko rozgrzej dobrze auto. 001 719/min 4.4mg/str 25.2 CF 86.9°C 004 719/min 2.4°atdc 2.6°atdc 98.2% 013 -0.31 mg 1.25 mg 014 1.18mg 0.94mg 0.86mg 004 basic nie moge zrobic bo mam vcds lite... W obecnej sytuacji jest duuuuzzzzoooo lepiej niz przedtem. Korekcje w miare ok. Dolej sobie do baku na caly zbiornik ze 200 ml zwyklego mixolu z orlenu. Wypal zbiornik. Korekcje jeszcze powinny ulec poprawie. Fajnie jakbys kąt wtrysku trosze opoznil w okolice 1ATDC lub 0 . Dobrze by to zrobilo pompie. Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Te korekcje z vaga to delikatnie mówiąc niezbyt miarodajne są, to nie PD'ek. Jeżeli wartości nie są z kosmosu (a nie są) to miarodajny obraz stanu wtryskiwaczy można uzyskać tylko na stole probierczym u Boscha, silnik jest z grupy podwyższonego ryzyka, więc tym bardziej warto je sprawdzić.. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Izbiński 0 Opublikowano 22 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Witam ponownie, co mam uczynic ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 22 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Wymontować wtryskiwacze i pojechać do serwisu z autoryzacją Boscha na ich sprawdzenie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Izbiński 0 Opublikowano 22 Października 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Października 2016 Jak wynontowac wtryskiwacze ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lunatic 0 Opublikowano 23 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 23 Października 2016 Jak nie wiesz jak wyciagnaac wtrysków lepiej ich nie dotykaj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkel_majki 19 Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 Jak nie wiesz jak wyciagnaac wtrysków lepiej ich nie dotykaj. Popieram w 100%, zaprowadź lepiej auto do Boscha, a tam będą wiedzieli co i jak zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczuraz 7 Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 Jak wynontowac wtryskiwacze ? Cały dzień walki. Wrzuć na serwis tylko najpierw dogadaj dobrze cenę żeby potem nie było płaczu że skasowali 600 pln za wyjęcie i zamontowanie plus cena sprawdzenia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lunatic 0 Opublikowano 28 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2016 No nie cały dzień bez przesady 4 godzinki i zdjete i w polowie założone. Jak się ma klucze i cierpliwość żeby je wydobyć bo niektóre ciężko jest wyciągnąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się