Redus23 Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 Witam. Wczoraj wymieniłem czwórnik w 2.0 ALT bo stary pchał olej w dolot. Kupiłem poprawioną wersję Q w ASO. Silnik cały czas trykota jak by powietrze klepotało membranami w czwórniku, po zatakaniu przewodu od czwórnika do dolotu, dźwięk ustaje i silnik chodzi 2 razy ciszej bez dźwięku "trrrrrrrrrrrr", na starym czwórniku tego nie było. Jakieś podpowiedzi?
Kozacz Opublikowano 23 Października 2016 Opublikowano 23 Października 2016 srawdź szczelność od zaślepienia do dolotu - ja mam ten z wersją Q i wszystko gra. To co opowiadasz brzmi jak problem z nieszczelnością a jeżeli udało ci się to opanować to wiesz w którym momencie szukać
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się