Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.9 BXE prosze o analize logów problem z przerywaniem 1800-2300rpm podczas przyspieszania


nonameq

Rekomendowane odpowiedzi

Witam problem polega na cyklicznym przerywaniu w zakresie obrotów 1800-2300 podczas przyspieszania w zakresie mocy powiedzmy 40-70% raczej pod obciążeniem tj górka, większy balast jest to cykliczne przerywanie auto normalnie ciągnie ale wrażenie jest jak bym na ułamek sekundy odejmował gazu.

Napisałem posta kolegom 2.0 bo mieli identyczne problemy i pomagała kryza na egr ale nie chce im tematu zaśmiecać...

Samochód nie kopci, ma moc z tego co zrobiłem podmieniona pompa w baku i dalej to samo, konektorki PD, filtr paliwa, czyszczenie egr + diagnostyka nie wywala zadnego błedu a tu logi:

BS 003

http://vaglog.pl/log-003_Sn103Z.html tutaj podczas testu ewidentnie odczówalne drgania

BS 011

http://vaglog.pl/log-011_eNrnJBP.html

ST:

001 http://vaglog.pl/log-001_1COrjV.html

003 http://vaglog.pl/log-003_ryiGaL.html

004 http://vaglog.pl/log-004_AofbJdg.html

013 http://vaglog.pl/log-013_B01uSE8.html

023 http://vaglog.pl/log-023_49dhtK7.html

Bipy 00 na wolnych

DYN:

003 http://vaglog.pl/log-003_wt6g0o.html

011 http://vaglog.pl/log-011_XKA06n.html

004 http://vaglog.pl/log-004_W2Z5L.html

001 http://vaglog.pl/log-001_WENAgsT.html

jak cos istotnego przegapiłe do wrzuce

-------------------------------------------------

Panowie podbijam temat nie jest to strasznie dokuczliwe ale nie moge z tym żyć :)

tu nowe logi bo tamte nie działaja:

BS 003 http://vaglog.pl/log-003_lr7HEgN.html
BS 0011 http://vaglog.pl/log-011_w5b4N.html

S1 http://vaglog.pl/log-001_2zBu5a.html
S3 http://vaglog.pl/log-003_8oJ0d39.html
S4 http://vaglog.pl/log-004_5Q2HL6Z.html
S13,18,23 http://vaglog.pl/log-013_018_003_023_En2I5c8.html

D3 http://vaglog.pl/log-003_jz870P.html
D4 http://vaglog.pl/log-004_ENg8S.html
D8 http://vaglog.pl/log-008_DDc2dgM.html
D10 http://vaglog.pl/log-010_WpC1L1.html
D11 http://vaglog.pl/log-011_GK1KTa5.html

D3,8,11 http://vaglog.pl/log-003_008_011_vW4sq9.html
D10,11 http://vaglog.pl/log-010_011_8qXla.html

proszę o jakieś pomysły

Edytowane przez nonameq
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na pierwszym cylindrze bip wyraźnie wyższy od pozostałych... Do tego zauważyłem że synchronizacja rozrządu na wolnych jest 0.5 a podczas jazdy od 1500 obrotów = 0.0.

Na tempomacie też przerywa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chodzi o synchro (celowo eksperymentalnie z innych przyczyn ustawione na 0.5) to ze wskakuje na - jest spowodowane pracą paska/napinacza podczas obciażenia, co do bipów to powiem szczerze że co pomiar to inaczej tak samo pompki... Tempomatu nie posiadam rozumiem że chodzi Ci o "przyspieszenie na tempomacie" bo objaw występuje tylko podczas przyspieszania ze stałą predkością jest OK. Zastanawia mnie kwestia ostatniej pompki, gdy przeglądałem gr 013 podczas jazdy pompowstrysk był czasem wysterowany na 1.1 zamin komp zaprzestał korekcji

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...