Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Passat 2.3VR5


Andrev01

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Panie i Panowie, mam takie nietypowe pytanie, czy jest tu ktoś może kto zna język rosyjski?
Pytam bo być może znalazłem rozwiązanie mojego problemu z moim paskiem ale niestety na stronie rosyjskiej, a google słabo tłumaczy015.gif
Jest ktoś kto chciałby chociaż zerknąć?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy odpalaniu po nocy chodzi nie równo dławi się przy dodaniu gazu lub gaśnie, po jakiś 5 min takiej pracy zaczyna wszystko wracać do normy. Ale też nie tak do końca bo często zdarza się tak że przy zatrzymaniu się na przykład na światłach obroty zatrzymują się na ok. 1100obr. i tak stoją dopóki nie dam gazu. Inny przykład. Jadę ze stałą prędkości puszczam lekko gaz a on nie zwalnia delikatnie tak jak powinien tylko tak jak by mu nagle zapłon lub paliwo odcięło, nie zawsze się tak robi ale często.

Pewnie ktoś powie że przepustnica brudna ale kupiłem drugą używkę wyczyściłem na błysk zaadoptowałem i bez poprawy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeśli chodzi Ci o czujnik temp wody to wymieniłem ale niestety nie był oryginalny. Nic się nie zmieniło ani lepiej ani gorzej więc chyba to nie to. Czujnik temp powietrza też wymieniłem na ori ale też lipa.

bartez80 jeśli możesz to poczytaj na tych stronach jak naprawić lub zastąpić ten zawór odpowietrzający odmę bo część nie do kupienia w PL i z tego co wiem w niemczech też.

Jakoś się dziwnie wgrały te linki ale u mnie działają, jak u kogoś nie działaja to pisać.

https://www.drive2.ru/l/288230376152935452/

https://www.drive2.ru/l/5219448/

https://www.drive2.ru/l/9102119/

Edytowane przez Andrev01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w pierwszym linku jest opisane ,jak kupil trujnik w sklepie z czesciami do spawania gazowego ,oraz wezyk o przekroju 5mm ,oraz pokazał na fotkach jak to połączyl.

w linku nr2 opisuje jak wyczyscil rure i zamienil membrane w zaworze zwrotnym ,w rurze łączącej przepustnice i filtr powietrza .

membrane kupil od audi ,passat ,zamiast kupowac caly element ,za 160 $

po 3 miesiacach eksploatacji ,zawor(membrana) nadal dziala i jest czysty

trzeciebo linka juz mi sie nie chcialo czytac ,moze wieczorem poczytam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W pierwszym linku on chyba całkowicie się pozbył tego zaworu tak?

Ciekawe czy można u nas kupić taką membranę jak w drugim linku... chociaż już chodzi mi po głowie żeby odmę puścić pod spód silnika wężykiem a na końcu dać butelkę z otworem.

W każdym bądź razie wielkie dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te wypowiedzi sa troche wyrwane z kontekstu .

ale w drugim linku pisal ze do vr5 to trzeba kupic taka rure w calosci ,a on dopasowal sama membrane od audi i passat ,tam chyba nawet numery sa .

troche rezania i miał po sprawie.

Edytowane przez bartez80
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No nic coś będę musiał wymyślić. Jeszcze raz wielkie dzięki za pomoc


Znalazłem przyczynę nie równej pracy silnika po odpaleniu. Padnięty był przepływomierz, kupiłem używkę i jak ręką odjął.

Muszę jeszcze uporać się jakoś z tą odmą.

Edytowane przez Andrev01
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...