Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Ciśnienie doładowania zadane 0.4 bara w 150 PS seria


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,

czy ktoś mi może powiedzieć co się mogło podziać ? Spec. boost w serii jest 0.6 bara, a u mnie jest zadane 0.4 ... widać że ładnie turbo nadąża za zadanym i actual jest tyle ile spec, ale to nadal mniej niż w serii być powinno ;/

Błędów nie ma, poza switchem w tylnich drzwiach i odłączonej pompie SAI (zaślepiona). Czasem pojawia się :

17746 - Camshaft Position Sensor(G40) Open or Short to Plus

P1338 - 35-10 - - - Intermittent

Jeżdże na lpg i ostatnio zauważyłem także błąd:

17521 - Oxygen (Lambda) Sensor : B1 S1: Internal Resistance too High

P1113 - 35-10 - - - Intermittent

Logi - sorki że w jednym pliku wszystko, ale nie miałe możliwości zrobić inaczej. Przejażdżka z kilkoma postojami i ruszaniem, pedał zawsze w podłodze przy przyśpieszaniu.
http://vaglog.pl/log-115_118_3hpCj3E.html


Gaz robiony u p. Pawła z Pogwizdowa,


Dodam że wcześniej (na wakacjach) jak robiłem logi to doładowanie było 0.6 bara około
Np. te logi przy zaniżającej przepływce i poluzowanej klapce WG w turbinie (problemy aktualnie usunięte) http://vaglog.pl/log-003_115_O133Wz.html

Możliwe niższe doładowanie przez niższą temperaturę powietrza ?

Edytowane przez totek94
Opublikowano

Możliwe niższe doładowanie przez niższą temperaturę powietrza ?

Oczywiście. Są mapy w sofcie ograniczające max obciążenie po temperaturze dolotu zarówno niskiej jak i wysokiej.

Opublikowano

i mozliwe jest az tak nizsze doładowanie ?

Opublikowano

Zrób najpierw konkretnie loga 003+115 z butem w podłodze, a nie jakieś przegazówki.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...