Lokki007 Posted November 4, 2016 Posted November 4, 2016 (edited) Witajcie,pojawił się u mnie następujący problem - po zgaszeniu silnika minęło około 6 godzin do jego ponownej próby odpalenia, silnik odpalił na 2 sekundy za pierwszym razem i zgasł - przydusił się. Następne próby nie dawały żadnego skutku. Rozrusznik kręci, paliwo do filtra dochodzi. Podłączyłem VAG'a który nie wykazał żadnych błędów. Zaznaczam, że przed pojawieniem się tego problemu nie było żadnych objawów - silnik palił od "strzała", moc super,zero kopcenia - silnik po remoncie około 15 tys. kilometrów temu.Bardzo proszę o rady, nie jestem w stanie wymyślić co by to mogło być - pompa wtryskowa? czujnik położenia wałka rozrządu. Zastanawia mnie tylko dlaczego VAG nie pokazał żadnych błędów.Liczę na Waszą pomoc. Edited November 4, 2016 by Lokki007
Karol Guzicki Posted November 4, 2016 Posted November 4, 2016 powinnien wtedy pojawic sie blad o zablokowaniu sterownika przez immo. Poluzuj nakretki od przewodow wtryskowych przy wtryskach i niech ktos zakreci silnikiem. Jezeli nie bedzie zbierac sie ropa to oznacza ze pompa w ogole nie tloczy.
Biedroonek Posted November 5, 2016 Posted November 5, 2016 a nie zapowietrzyło go coś ? Wysłane z mojego F3111 przy użyciu Tapatalka
Lokki007 Posted November 5, 2016 Author Posted November 5, 2016 Raczej nie, wizualnie wszystko wporządku, paliwa nigdy nie miej niż połowa baku. Czy w tym silniku znajduje się pompka paliwa w baku? Za Twoją radą Karolu odkręciłem jeden przewód doprowadzający paliwo od pompy, podłożyłem kawałek butelki i zakręciłem silnikiem, w butelce zebrała się ropa, także wygląda na to, że pompa podaje paliwo. Co mogę jeszcze sprawdzić? lub co jeszcze może być powodem tego, że auto nie odpala?
Karol Guzicki Posted November 5, 2016 Posted November 5, 2016 potrzebujesz kogos do pomocy i poluzuj wszystkie 6 srub od wtryskow (nie musisz ich wykrecac calkowicie). Ropa musi sie zbierac na wszystkich cylindrach
Lokki007 Posted November 5, 2016 Author Posted November 5, 2016 Rozumiem, że jeżeli nie będzie się zbierać choć na jednym cylindrze to pompa do regenercji?
Karol Guzicki Posted November 5, 2016 Posted November 5, 2016 niekoniecznie. Sprawdz pozniej bedziemy myslec
BlackAvant Posted November 15, 2016 Posted November 15, 2016 Kolego właśnie przerabiam ten sam problem taka sama sytuacja wypisz wymaluj u mnie zdiagnozowano to jako sterownik pompy wtryskowej droga rzecz.... jestem w holandii i mnie to wyjdzie około 500E ale sterownik był regenerowany w Polsce.
Lokki007 Posted January 8, 2017 Author Posted January 8, 2017 Ostatecznie u mnie po odpowietrzeniu pompy silnik odpalił,ale z trudem. Cofało się paliwo. Wykręciłem pompę i oddałem do regeneracji - koszt regeneracji 300 zł (wymiana uszczelek). Auto po zamontowaniu działa dobrze.
lunatic Posted January 8, 2017 Posted January 8, 2017 Sprawdz jeszcze bezpieczniki moze pompa paliwowa tzn elektryczna w zbiorniku nie chodzi chyba ze masz wiecej niz pol zbiornika to wtedy jak koledzy wyzej.
Frimuś Posted January 9, 2017 Posted January 9, 2017 Tak czytam teraz jednego z postów o choince ma desce rozdzielczej i się zastanawiam czy to nie jest przyczyną trafionego alternatora. To że auto kręci nie znaczy że rozrusznik kręci z odpowiednią mocą i dlatego nie możesz go odpalić. Każdy znas napewno spotkał się z autem.ktore nie odpalało lub paliło ciężko. Pierwsze co to paliwo itd.......a się okazało że rozrusznik nie domagał mimo że kręcił silnikiem. Ja osobiście bym się nad tym przychylił. Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka
Lokki007 Posted January 13, 2017 Author Posted January 13, 2017 On 9.01.2017 at 11:16 AM, Frimuś said: Tak czytam teraz jednego z postów o choince ma desce rozdzielczej i się zastanawiam czy to nie jest przyczyną trafionego alternatora. To że auto kręci nie znaczy że rozrusznik kręci z odpowiednią mocą i dlatego nie możesz go odpalić. Każdy znas napewno spotkał się z autem.ktore nie odpalało lub paliło ciężko. Pierwsze co to paliwo itd.......a się okazało że rozrusznik nie domagał mimo że kręcił silnikiem. Ja osobiście bym się nad tym przychylił. Wysłane z mojego SM-G928F przy użyciu Tapatalka Choinka na desce pojawiła się około miesiąc później od regeneracji pompy. Po regeneracji wszystko działało bez zarzutów. Odpalał bardzo ładnie nawet w największe mrozy. Możliwe, że już alternator szwankował, ale żadnych objawów nie było.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now