Rafał Wróblewski Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 Witam, prosiłbym o ocenę wykonanych logów dla silnik avf 130km. Wybaczcie niską temp. silnika najprawdopodobniej jest spowodowana uszkodzonym termostatem. Był problem z turbosprężarką i chyba nadal jest ale tkwi w zaworze N75 (obwód otwarty,zwarcie do masy) raz się przycina a raz nie. Statyczne: http://vaglog.pl/log-023_uXGvC.html http://vaglog.pl/log-000_bCVTK81.html http://vaglog.pl/log-001_BQx74H.html http://vaglog.pl/log-003_lnToXK.html http://vaglog.pl/log-004_6f655.html http://vaglog.pl/log-013_LFK60.html Dynamiczne: http://vaglog.pl/log-001_004_K693w6.html http://vaglog.pl/log-003_011_CM168St.html
spanky Opublikowano 7 Listopada 2016 Opublikowano 7 Listopada 2016 Wyglada ze jest ok Synchro mozesz dygnac na -0.6
Rafał Wróblewski Opublikowano 7 Listopada 2016 Autor Opublikowano 7 Listopada 2016 (edytowane) Dygnac na -0,6 czyli ?? Jak bys mógł Spanky troszke bardziej wytłumaczyć. Logi są z auta kolegi z pracy bo mnie poprosił. Widać jeszcze lekkie wahanie obrotów czy jest sie czym tu przejmować ? I roszkę błędów było w sterowniku silnika. Edytowane 7 Listopada 2016 przez Rafał Wróblewski
lukasz51237 Opublikowano 8 Listopada 2016 Opublikowano 8 Listopada 2016 Dygnac na -0,6 czyli ?? Jak bys mógł Spanky troszke bardziej wytłumaczyć. Logi są z auta kolegi z pracy bo mnie poprosił. Widać jeszcze lekkie wahanie obrotów czy jest sie czym tu przejmować ? I roszkę błędów było w sterowniku silnika. Zrobić coś takiego: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/47585-b5-ajm-ustawianie-kata-synchronizacji-w-pd-fotostory/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się