Kris38 Posted November 9, 2016 Posted November 9, 2016 Witam , posiadam a4 b6 1.8t 163km sedan , chciałbym wzłożyć gaz i mam kilka pytań czy podzespoły którę podaję poniżej będą jak najbardziej się nadawać? Auto chciałbym zrobić również chip lecz nie wiem czy pierwszo założe gaz czy chip zrobię , czy lepiej jest zakładać instalację gazową juz do auta z chipem czy to bez różnicy? Chciałbym podnieść moc do 190-200km max. Czy przed założeniem gazu bądż po chipie musze sprawadzać czy zapętalają mi się wtryski ? komputery: stag q-box (lub stag 4) lpgtech214 wtryski: Hana niebieskie / Dragony BF solo / Barracuda 130nl, Keihin brazowy, Eko-Power reduktor: AC R01, przewód 8mm Dziękuję za pomoc i kilka słow
kt65c453 Posted November 10, 2016 Posted November 10, 2016 (edited) co do wtrysków polecam barracuda, co ci chipa jak ci będą zapętlać wtryski pb to sterownik od lpg świruje , śa 2 wyjścia, dać mocniejsze wtryski benzynowe albo na lpg zrobić przejście na pb od momentu zapętlania wtrysków , pewno i jakieś inne wyjścia też są ale wydaje mi się że to najprostsze Edited November 10, 2016 by kt65c453
artur100g Posted November 10, 2016 Posted November 10, 2016 Na dobrym programie zapętleń nie powinno być.Jeśli się coś takiego pojawi można założyć sterownik KME Nevo,który razi sobie z pętleniem.
impackt Posted November 10, 2016 Posted November 10, 2016 Witam , posiadam a4 b6 1.8t 163km sedan , chciałbym wzłożyć gaz i mam kilka pytań czy podzespoły którę podaję poniżej będą jak najbardziej się nadawać? Auto chciałbym zrobić również chip lecz nie wiem czy pierwszo założe gaz czy chip zrobię , czy lepiej jest zakładać instalację gazową juz do auta z chipem czy to bez różnicy? Chciałbym podnieść moc do 190-200km max. Czy przed założeniem gazu bądż po chipie musze sprawadzać czy zapętalają mi się wtryski ? komputery: stag q-box (lub stag 4) lpgtech214 wtryski: Hana niebieskie / Dragony BF solo / Barracuda 130nl, Keihin brazowy, Eko-Power reduktor: AC R01, przewód 8mm Dziękuję za pomoc i kilka słow Ja teraz w aucie mam zrobione 191 KM i 294 Nm na LPG techu, wtryskach Dragon i, KME Silver - wkrótce będzie korekta na jakieś 210 KM i 315Nm Moc na benzynie i gazie taka sama na lpg 3Nm więcej, cały zestaw daje spokojnie radę i ma ogarnąć do ok. 240 KM co będzie w przyszłości po zmianie turbo.
ganjaq Posted November 10, 2016 Posted November 10, 2016 Nie łapie co ma na myśli autor stwierdzenia od momentu zapętlania przejście na pb. Co to ma dać skoro i tak wtryski pb będą zapętlone.
Kris38 Posted November 10, 2016 Author Posted November 10, 2016 Dzięki za porady , powiedzcie mi żeby instalacja dawała radę i żeby miało to ręce i nogi ile musze mniej wiecej na tą chwilę przeznaczyć pieniążków? 2500-2700zł? Wtryski chyba i Hana , Baracuda i Dragony są chwalone , kwestię czy jest między nimi jakaś różnica i podobno niektóre lepiej pracują z danym sterownikiem. Ile litrów butla wejdzie w zapas?
artur100g Posted November 10, 2016 Posted November 10, 2016 (edited) Silver 200 KM to max.Hany teraz to śmietnik,bierz Barracudy. Wszystkie wtryskiwacze pracują dobrze,tylko w niektórych sterownikach jakichś nie ma np.w Stagu Barracudy,ale to już Panie polityka dwóch konkurujących ze sobą producentów instalacji. Edited November 10, 2016 by artur100g
Kris38 Posted November 11, 2016 Author Posted November 11, 2016 (edited) Polece jutro po pytam za jaką cęnę włożą mi -Wtryski Baracuda 130nl? koniecznie ? nie będa lały? AC-W01 jak wypada AC w porównaniu do Baracudy? -Komputer stag q-box lub lpgtech214 -Reduktor AC R01 lub KM Gold przewód koniecznie 8mm? jeśli będzie 6mm może wywalać mi gaz przy dobrym obciążeniu tak? Edited November 11, 2016 by Kris38
ganjaq Posted November 11, 2016 Posted November 11, 2016 1700 zł, tyle kosztuje dobra instalacja, reszta to robocizna. Weź barracudy 130 jak chcesz w przyszłości 220 a 240 koni. Kme gold albo romano maxx jeśli chodzi o reduktor przy tych koniach, sterownik stag to też dobry wybór, sam go będziesz w stanie serwisować, dość prosty i przejrzysty. Nie zapomnij zapisać o większy, wydajniejszy wielozawór w butli.
Kris38 Posted November 13, 2016 Author Posted November 13, 2016 (edited) dzięki za info Przy robieniu chipa mam pilonowąc by wtryski nie zapętlały się? Jeśli po zrobieniu wirusa nie będą zapętlone to i na gazie auto będzie dobrze jeździć tak? Edited November 13, 2016 by Kris38
grubcio1980 Posted November 14, 2016 Posted November 14, 2016 Tak. A przewody koniecznie 8mm miedź albo wieksze faro. Mi baran założył 6mm ale poprawił na 8mm i roznica była że chocho
erchi Posted November 16, 2016 Posted November 16, 2016 dzięki za info Przy robieniu chipa mam pilonowąc by wtryski nie zapętlały się? Jeśli po zrobieniu wirusa nie będą zapętlone to i na gazie auto będzie dobrze jeździć tak? Jak gość zna się na rzeczy, nic nie ma prawa pętlić.
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now