Poturr Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 Jak w temacie czy jest to skomplikowana sprawa ....? Chodzi mi głównie o odpowietrzanie. Bo wywalić płyn to nie problem . Mógł by ktoś pomóc jak zalac i odpowietrzyc
Poturr Opublikowano 11 Listopada 2016 Autor Opublikowano 11 Listopada 2016 Czyli co nawiem na maxa ciepło i zalewamy ... to wszystko ?
Mateuszek1001 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 zalejesz, odpalisz nie zakręcając korka, dasz na full ciepło, pompa pociągnie sobie na cały silnik, dolejesz do maxa i jak bedzie ciepłe powietrze lecieć z nawiewów znaczy że git.
Poturr Opublikowano 11 Listopada 2016 Autor Opublikowano 11 Listopada 2016 Ok!!! Dzięki wielkie jutro działamy. A Orientujesz się ile do układu wchodzi litrów
Mateuszek1001 Opublikowano 11 Listopada 2016 Opublikowano 11 Listopada 2016 ok 8l. myśle że 2 x 5l musisz kupić, sie przyda na ew dolewki no i taniej wychodzi niż kupno po litrze.
Poturr Opublikowano 12 Listopada 2016 Autor Opublikowano 12 Listopada 2016 Operacja przebiegła pomyślnie!! Dzięki za info i pomoc . Temat uznaje za zamknięty
krzysztof-kosior1 Opublikowano 8 Lutego 2017 Opublikowano 8 Lutego 2017 Dnia 11.11.2016 o 13:06, Mateuszek1001 napisał: Sam sie odpowietrza Dziwne bo u mnie się sam nie odpowietrzył... Masz dwa odpowietrzniki. Jeden pod kolektorem ssacym na przodzie na środku miedzy głowicami. A drugi przy nagrzewnicy na wężach.
kichy Opublikowano 2 Lipca 2017 Opublikowano 2 Lipca 2017 Witam podepne się pod temat. Uciekał mi płyn. Usterka została wyeliminowana.Niestety przez nieporozumienie mój mechanik zalal mi nowy płyn ale niestety zielony. Wcześniej już chyba była tylko sama woda zresztą zlal wszystko. Moje pytanie czy wymieniać s powrotem na czerwony czy zostać na tym zielonym?
aiwer Opublikowano 3 Lipca 2017 Opublikowano 3 Lipca 2017 Kolor nie ma znaczenia. Ważny jest skład a większośc jak nie wszystkie obecnie sprzedawane płyny sa na bazie glikolu, które zreszta można ze soba mieszać.
HQ-Automotive Opublikowano 3 Lipca 2017 Opublikowano 3 Lipca 2017 Spokojnie możesz pozostać przy zielonym, nie ma sensu znowu spuszczać płynu z całego układu i kupować czerwony/różowy, nie odczujesz absolutnie żadnej różnicy, ważne aby zbytnio nie rozcieńczać go z wodą. Auto i silnik takie jak w awatarze, A4 1.8?
aiwer Opublikowano 3 Lipca 2017 Opublikowano 3 Lipca 2017 Dla spokojnej głowy możesz zlać litr płynu (czyli zbiorniczek) i wlać sam koncentrat.
kichy Opublikowano 18 Lipca 2017 Opublikowano 18 Lipca 2017 (edytowane) Taki jak w avatarze, ale lać zielony koncentrat? Wydaje mi się że lał koncentrat. Dzięki ogólnie za odpowiedz Edytowane 18 Lipca 2017 przez kichy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się