SeerekA4 0 Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Witam posiadam A4 i coś w niej dłubie;3 Mam alusy 17/7,5cala/35 et . Mam na nich oponki 225/45/17, Moje pytanie jakie opony założyć na lato z lekkim naciągiem*,* Myślałem nad 215/45/17 lub 205/45/17. Posiada może ktoś naciągi i jak to wygląda i jak się sprawdza? Aktualnie opony mam do wymiany i są równo z rantem nawet troszkę poza Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtek_lbn 7 Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 (edytowane) Jak chcesz naciąg zrobić na 7,5J to szukaj czegoś w stylu max 195/45 albo 185/50, o ile takie istnieją. Edytowane 11 Listopada 2016 przez wojtek_lbn Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeerekA4 0 Opublikowano 11 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 Istnieją tylko jak się będzie auto prowadzić wiem że 185 to już lekki naciąg nie jest tylko bym obstawiał albo 195/45 lub 205/40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czorny_07 2 Opublikowano 11 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2016 tutaj znajdziesz dużo zdjęć:https://tyrestretch.com/#homelist Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SeerekA4 0 Opublikowano 16 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Listopada 2016 Druga sprawa mam sprężyny sportowe Eibacha-30. Lecz teraz zamierzam założyć gwint jest możliwość kupna gwintu bez sprężyn abym mógł wyrzucić orginalne amorki a te sprężyny założyć na gwint jest taka możliwość czy musze sprzedać po prostu springi i kupić zestaw a szkoda mi tych Eibachow;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enczu 7 Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Jak chcesz lekki naciąg to spróbuj 205/40/17. Chociaz ja uważam, że walka z 17 calami jest bez sensu. I tak nie zrobi roboty. A co do sprężyn, jesteś kolejną ofiarą nieudanego zakupu. Lepiej kupić gwint niż kit, bo możesz zrobić i -30 i -60. Ja sprzedawałbym i koła i springi jeśli chcesz żeby to wyglądało. 17 nie zrobi roboty, a dodatkowo jak spuścisz na gwincie to już w ogóle o wszystko będziesz tarł jeśli planujesz spasy. A naciąg bez spasów to słaby pomysł, bo zrobi się koza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się