baloquattro Opublikowano 2 Grudnia 2016 Opublikowano 2 Grudnia 2016 (edytowane) Witam ! Proszę o interpretację wyników geometrii pojazdu. Po ustawieniu auto nadal skręca w prawo po puszczeniu kierownicy, jedzie na wprost przy delikatnym skrecie w prawo, przy ustawieniu na wprost skreca w lewo. Auto miało przygodę z krawężnikiem prawym przednim kołem, wymieniane były elementy wielowachczowego zaiwszenie przód tuleje banany (Lemforder), tuleje tylne wózka silnika, robiona była bieżność, ale rzekomo zapieczony był prawy drążek kierowniczy i odkrecili kierownice delikatnie w prawo aby ustawić zbieżność Niepokoją mnie przesunięcie kół na osi, różnica rozstawu kół na osi (z Elsy wnika, ze różnica rozstawu kół przód/tył jest 7mm) oraz nierównoległość osi. Może ktoś wie czy mechanik odkręcając wózek silnika mógł tak znacznie przestawić geometrie ? (tuleje w wózku silnika są owalne). Poniżej link do wydruku z geometrii. Przy skręcie w lewo, prawe koło trze o podłoże. Wczytałem ze może to być skrzywiona/zwichrowana zwrotnica. Dodatkowo w wynikach geometri paramter: przesunięcie kół osi przod 3mm tył -2mm oraz różnica rozstawu osi 14mm, z elsy wnika ze róznica przód i tył jest 7mm. Czy wychodzi, ze kolo przetnie jest przestawione na zewnątrz kolo o 7mm ? Edytowane 12 Listopada 2016 przez baloquattro
baloquattro Opublikowano 28 Lutego 2017 Autor Opublikowano 28 Lutego 2017 Witam, Czy mogę prosić o pomoc w "rozszyfrowaniu" wyników pomiarów ?
ziko02 Opublikowano 6 Marca 2017 Opublikowano 6 Marca 2017 Dostałeś wydruk do ręki to trzeba było wypytać na miejscu typa czy wszystko jest jak należy. Jeżeli wątpliwości pojawiły się później, bierz papier i jedź niech.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się