Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Drgania silnika przy gaszeniu


Pawlo 2004

Rekomendowane odpowiedzi

Helo :hi:

Tak jak w temacie koledzy, gdy gasze auto to dziwnie trzęsie sie silnik, wiem ze to nie jest normalne bo nie robi sie tak zawsze. Czy moze być tego przyczyna poduszka silnika lub poduszka skrzyni biegów którą mam do wymiany? :confused4:

Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

poduszki albo dwumas

PS widze ze ty z tym autem masz coraz wiecej problemów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

boberek z tego co pamiętam jeżdzisz bez egr ,tak?

jak będzie podpięty egr to nie będzie tak trzęsło przy gaszeniu

wiem to z swojego doświadczenia

moja NIUNIA ''szkoli'' mnie w różnych tematach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie klapa gasząca?

popieram kolegę Trzeniu w pierwszej kolejności powinieneś sprawdzić szczelność wężyka podciśnienia od siłownika klapy gaszącej a przy gaszeniu silnika postarać się aby ktoś drugi wyłączał silnik a Ty w tym czasie podczas kilku lub kilkunastu prób przy otwartej masce patrz czy siłownik sterujący klapą gaszącą wciąga dźwignię.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

boberek az tak duzo problemów nie mam ale lubie mieć wszystko dopięte na ostatni guziczek :decayed: to trzęsieni zdarzy sie raz na 5 razy ale mnie i tak to denerwuje :angry: więc chce wiedzieć co to moze być. Poduszka skrzyni jest do wymiany bo policja włoska nie ogarnęła i miała stłuczke i kupiłem je puknięte od Włoskich Carabinieri :rolleyes:

Puknięty ale na czas wszystko było wymieniane i serwisowane w ASO dlatego tez się na to skusiłem. Jutro porobie fotosy i zapodam do odpowiedniego działu ale tak mi wstyd troszke bo na zimówkach teraz stoi i z lekka brudny jest :thumbdown:

EGR podłącze w poniedziałek i wszystko sie wyjaśni.

Kolo dwumasowe przy przebiegu 102 tys :shocked: mam nadzieje ze to nie to bo to droga zabawa.

A z tą klapą gasząco to nie ogarniam, co to jest i gdzie się to mieści?? :embarrassed:

Dzięki za wszystkie podpowiedzi :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dwumas nie skąd około 1000 zł do tego sprzegło 1000 zł :P wymiana jakies 400 zł :P

a co do 102 tys przebiegu gdzie ty znalażłes takie audi ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klapa gasząca jest koło zaworu EGR a w zasadzie tworzy z nim całość.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a nie klapa gasząca?

To też może być jeden z powodów.

Sprawdziłbym to w pierwszej kolejności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A z tą klapą gasząco to nie ogarniam, co to jest i gdzie się to mieści??

przymocowana do wlotu kolektora ssącego jest obudowa (wspólna dla zaworu EGR i klapy gaszącej) -

jej widok i opis na poniższej fotce :

d442e126401ce7a3.jpg[br]Dopisany: 28 Grudzień 2008, 09:05_________________________________________________Pawlo 2004 musisz podczas kilku prób gaszenia silnika patrzeć czy membrana siłownika wraz z jego ramieniem jest wciągana i czy obraca ośką klapy gaszącej - jeśli nie to trzeba sprawdzić szczelność wężyka wychodzącego z tyłu siłownika za membraną.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jeszcze pozostaje kwestia zaworu N239 sterujacego klapy gaszacej, czasami sie przywiesza mechanicznie

poz 13 na rysunku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...