andy-vip Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 (edytowane) Witam Wiem że to temat 1,8 ale mam taki duży dylemat. Otóż jedno z aut które posiadam to octawia 1,4tsi. Auto od nowości u mnie przebieg chyba 110 tys. Zrobiłem rozrząd w warsztacie przy 90 tys. Zapłaciłem 1500 za robotę plus części. Po nie całym roku i , ok. 20 tys przybiegu przeskoczył rozrząd i zawory spotkały się z tłokami. Mam na to fv i wpisy w książce serwisowej. Mechanik twierdzi oczywiście że to nie jego problem. Ma wysłać części tzn. Łańcuch i napinacz do producenta czyli do vw. Co z tym robić. Koszty są znaczne jak się orientuje, a nie za bardzo mam ochotę je pokrywać. Poniżej zdjęcie które zrobiłem zaraz po zdjęciu odsłon. Chyba za blisko siebie jest łańcuch i napinacz cały chyba wyskoczył. Proszę o jakieś konstruktywne opinie. Edytowane 24 Listopada 2016 przez andy-vip
sowiq Opublikowano 24 Listopada 2016 Opublikowano 24 Listopada 2016 Jeśli warsztat się nie poczuwa, to ja bym zaczął od rzeczoznawcy, który oceni przyczynę awarii. Jeśli będzie to wada fabryczna części, to będziesz mógł dochodzić odszkodowania od jej producenta. Jeśli kwestia wadliwego montażu, to od mechanika. Przygotuj się psychicznie, że bez sądu może się nie obejść. A po drugie, że może to trochę potrwać. Tak czy siak ja nie porywałbym się na nic bez opinii rzeczoznawcy w ręku.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się