Skocz do zawartości
IGNOROWANY

a4 b5 fake us tdi na sterydach


lukanio143

Rekomendowane odpowiedzi

a4 b5

1996r

silnik 1z

Bardzo podstawowa wersja niestety bez klimy, ale lusterka i przednie szyby w eletryce;)

Mam go od 2012, pierwsze mody to wtryski 0.216 za ciężko zarobione pieniądze na praktykach;) wtedy tez wyleciał kat i egr.

Potem tłokorozdzielacz 11mm, zwiększona dawka, kolektor ssący od awx. Dało to po strojeniu

16.jpg?screen

Tak wtedy wyglądał:

2.jpg?screen

3.jpg?screen

Jak już zacząłem pracować zaczęły się grube mody silnika. Początkowo planowałem moc ok 150KM, potem coś ok. 180, aż skończyło się na big turbo.

Tak z grubsza mody silnika:

silnik nie rozbierany,
nowy docisk plus tarcza z kevlarem, jednomas,
wałek 38E sdi,
wtryski 0.250 firad cobretti,
turbo gt2256v merc 2,7 plus dolot z agr custom,
FMIC 550x140x65,
wydech przelot dp 3cale, reszta 2,5 na dwóch tłumikach,
kat out, egr out, odma out, usunięta przepływka,
wstępna pompa paliwa,
pompa wtryskowa custom: tłoczek 11mm, nastawnik hdk248 modyfikowany,
tłoczek przyspieszacza 052, niska podkładka miedzy falą a tłokiem, podbite ciśnienie,
krótkie springi, fala de643, korpus pompy afn.

Niestety na tym turbie ma mega laga, na mieście jest ciężko dynamicznie pojeździć, ale w trasie robi robotę. Przy 160 lepiej się zbiera niż przy 120:D

Wynik:

1.jpg?screen

Jak już moc jakaś tam była trzeba było się zająć wyglądem.

Na początek ogarnąłem krzywo zamontowany FMIC.

4.jpg?screen

Potem zabawa z car detailingiem.

17.jpg?screen

Doszedł gwint przód H&R, tył jakiś ta technix, którego nie polecam, koła Borbett RST18, 17/8j nowe opony Falken 225/45. Klapa tył US, podświetlanie led tablicy, sporo malowania tj maska, zderzak, chyba wszystkie drzwi i parę zaprawek. Ogólnie mam obsesje na punkcie blacharki, musi być lepsza niż z salonu.

Wyrzeźbiłem kierunki US, ledowe pozycje, dolna i górna rozpórka.

7.jpg?screen

9.jpg?screen

10.jpg?screen

11.jpg?screen

12.jpg?screen

13.jpg?screen15.jpg?screen

14.jpg?screen

W środku nie ma na razie większych zmian, doszła kiera trójramienna, podświetlane kratki i chyba tyle.

Plany na teraz:

  • zderzak przód s4
  • lampy tył 2 lift
  • lampy przód 2 lift
  • turbo gtb17
  • fala de143
  • soft

Plany na później:

  • grill s4
  • halogeny przód
  • jakieś dobre koło
  • ksenon
  • fotele recaro albo skóra albo półskóra
  • gałka biegów polift
  • ledy do wnętrza
  • wymienić gwint z tyłu na coś porządnego
  • zrobić mega spas
  • licznik z fisem
  • dekory black piano
  • dobre nagłośnienie
  • hamulce przód 312mm
  • konsola środkowa z polifta albo 1 albo 2 din
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest moc. Wrzuć foto kolektora ssącego jak to wygląda.

Jak zamierzasz zmieniać turbo to zamiast czaić się na gtb17 ładuj gtb22.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Jak zamierzasz zmieniać turbo to zamiast czaić się na gtb17 ładuj gtb22.

+1

Co do auta to widzę że trochę pracy za Tobą. :thumbup1: Plany zacne więc zostaje mi życzyć powodzenia w realizowaniu ich.

P.S

Po co Ci pompa wstępna?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest moc. Wrzuć foto kolektora ssącego jak to wygląda.

Jak zamierzasz zmieniać turbo to zamiast czaić się na gtb17 ładuj gtb22.

1.jpg?screen

2.jpg?screen

jednak zostanę przy gtb17, chcę mieć jak najlepszą reakcje na gaz. Moc w granicach 200KM mi wystarczy.

Jak zamierzasz zmieniać turbo to zamiast czaić się na gtb17 ładuj gtb22.

+1

Co do auta to widzę że trochę pracy za Tobą. :thumbup1: Plany zacne więc zostaje mi życzyć powodzenia w realizowaniu ich.

P.S

Po co Ci pompa wstępna?

Pompa wstępna pomaga zaciągać paliwo, tak by zawsze było go w zapasie. Ostatnio bawiłem się golfem aaz i tam zauważyłem, że przy dodawaniu gazu przy wyższych obrotach pojawiają się pęcherzyki w przewodzie. W tdi pewnie jest podobnie. A przy mocach ponad 200 tym bardziej pomaga.

Edytowane przez lukanio143
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Pompa wstępna pomaga zaciągać paliwo, tak by zawsze było go w zapasie

To akurat wiem, tylko mnie zastanawia czemu przy 200KM ją zastosowałeś?Twoja pompa hybrydowa nie dawała rady? Ja osobiście użytkuje 1Z/AFN na co dzień troszkę mocniejsze i na seryjnej 11 nie mam żadnych problemów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie robiłem pomiarów w trakcie składania wszystkiego, więc nie wiem jak pompa sobie radzi. Nawet jej nigdzie nie sprawdzałem:D Dołożyłem ją tak profilaktycznie, żeby był zapas paliwa. Dużo nie kosztuję a coś pomaga;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Dużo nie kosztuję a coś pomaga;)

Dokładnie,sam przez chwilę myślałem o niej jak byłem napalony na więcej koksu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mi się wydaję, że właśnie dzięki niej i w miarę dobrej pompie mam tyle momentu. Chociaż duże wtryski też robią robotę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

200 starcza ale na tydzień :grin: :grin: Ja mam 200+ i nieraz to katuje i się wku... że to jechać nie chce :grin: Dopiero co zamontowane gtb17 a już przeglądam ogłoszenia za 22. także się zastanów bo ile razy można to ustrojstwo odkręcać..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


mi się wydaję, że właśnie dzięki niej i w miarę dobrej pompie

Czytając opis co z pompą po modzone byłem ciekaw jak jest wydajna.Dlatego zapytałem po co pompa wstępna,bo pierwsza myśl że nie dawała rady.


Nie robiłem pomiarów w trakcie składania wszystkiego, więc nie wiem jak pompa sobie radzi

I tu już wiadomo że nie jest Ci znana jej wydajność,szkoda.

Tłoczek i tłokorozdzielacz z reni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie kuś :D pomyśl może o gtd20, jest dużo wydajniejsze niż gtb.
Taka moc musi zostać, bo troche boje sie o silnik.


tłoczek przyspieszacza to nie wiem, wiem ze byly takie i w ori11 i w reno. A tlokorozdzielacz z transita jest. Wlasnie sie zastanawiam, czy nie wrzucic z reno988 tego tloka, bo jest najlepszy ze wszystkich.

Edytowane przez lukanio143
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


reno988 tego tloka, bo jest najlepszy ze wszystkich

Dokładnie z tego co mi wiadomo to tak właśnie jest.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda troche ze z wyposażenia mało ale widać różnice i wygląda już nieźle, powodzenia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda troche ze z wyposażenia mało ale widać różnice i wygląda już nieźle, powodzenia :D

powiem Ci, ze teraz jakbym kupowal to tylko polift full opcja;) wtedy nic lepszego nie bylo a dalem za niego tyle, ile teraz kosztuje dobry polift.

Przynajmniej nie byl zniszczony a wyposazenie mozna zawsze wyrezac;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem prawidłowe myślenie z jednej strony. Co z tego, że kupisz full opcje polifta, a będzie stał u mechanika bez przerwy? Z drugiej strony rezanie przedlifta na polifta totalnie mija się z celem i nigdy się nie zwróci, stracisz na tym ogromne pieniądze ale nie oszukujmy się.. Każdym modem się je traci :decayed:

Co do planów, jeśli chodzi o zaciski zaraz Sebidi się odezwie i Cię zniszczy jak mnie przy rezaniu męczył :grin: Xenon odpuścić, pakuj bixa od razu no i koło musi być jakieś konkretne bo to nie robi roboty, choć tragedii też nie ma :) Jeśli to taki fejk us, to walnij czerwoną folie na tylne lampy i będzie elegancka d*pa już :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem prawidłowe myślenie z jednej strony. Co z tego, że kupisz full opcje polifta, a będzie stał u mechanika bez przerwy? Z drugiej strony rezanie przedlifta na polifta totalnie mija się z celem i nigdy się nie zwróci, stracisz na tym ogromne pieniądze ale nie oszukujmy się.. Każdym modem się je traci :decayed:

Co do planów, jeśli chodzi o zaciski zaraz Sebidi się odezwie i Cię zniszczy jak mnie przy rezaniu męczył :grin: Xenon odpuścić, pakuj bixa od razu no i koło musi być jakieś konkretne bo to nie robi roboty, choć tragedii też nie ma :) Jeśli to taki fejk us, to walnij czerwoną folie na tylne lampy i będzie elegancka d*pa już :D

Na polifta nie planuje nawet przerabiac, tylko poprawie pare rzeczy np lampy, bo te moje nie wygladaj najlepiej :grin: Jak zniszczy? Za male zaciski i tarcze? :D

Bix good sprawa, ale narazie mysle czy bujac sie bez spryskow i samopoziomu. Chociaz zamowilem juz zderza esowy z zaslepkami.

Z kolem jest taka sprawa, ze wczesniej mial sluzyc do latania do pracy, na zakupy itp, ale kupilem sobie drugi, sluzbowy samochod i teraz audi sie garazuje, wiec moge szalec :banan:

A za czerwone lampy bardzo sie czepiaja? Bo ostanio jak mnie cyknal to menda sie czepiala tylnej blachy, ze mala. Dobrze, ze kieronkow nie widzial :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko idąc takim tokiem myślenia, że lampy polift, to i tył polift. 2din dobrze zrobić z całym klimatronikiem poliftowym i to idzie jedno za drugim :) Na xenon i tak potrzebujesz spryski, bo będą się czepiać przy kontroli. Samopoziomowanie jeszcze nie aż tak. Mi przy kontrolach oglądali lampy ale zobaczyli spryski i spokój, mandat tylko za "brak dowodu" i wystające koła. Skoro eskowy z zaślepkami zamówiłem to tym bardziej nie zastanawiaj się i wrzucaj bixa. Przerabiam aktualnie bihalogen na bixa i uważam, że trzeba było od razu to robić i dołożyć grosza. Za czerwone lampy z tyłu się jakoś strasznie chyba nie czepiają, nowe audi,bmw itd. mają całe czerwone. Jeśli chcesz pomarańczowy kierunek wystarczy zieloną żarówkę lub folie i pali na pomarańcz. No a koło rzecz gustu, rant zawsze robi robotę, tak jak concave, więc kto co lubi i jaki budżet :) Jest po sezonie, więc czuć wysyp rolek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolo i tak wylatuje, nie wiem co mnie pokusilo, zeby je kupic :decayed: lampy na tyl ida polift, juz leza w garazu.

Ile kosztuje zrobienie bixa? Przez chwile myslalem o HIDzie, ale jakos nie jestem przekonany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zależy czy pytasz o koszt wyrezania samemu, czy oddania. Napisz do uzytkownika fafnasty,on sie bawi lampami. Kolo 800 trzeba liczyc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to powiem Ci, że narazie sobie odpuszcze:D a nie chce też wsadzic byle czego, co mi odbłyśniki wypali.

Tak czytam i wyczytałem, ze na chwile obecna najlepszą opcją będą porządne żarówki. Bo te układy ledowe są nielegalne?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...