Envin 0 Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Witam. Panowie mam problem z odpowietrzeniem układu chłodzenia po wymianie reduktora. Wszystko jest w teori ok lpg się załącza bez problemu natomiast cały czas zimne pow z nagrzewnicy odpowietrzam zsuwając przewód w króćca do leci powietrze tą dziurką w przewodzie przestaje i nie powracają bąbelki nakładam przewód na nagrzewnice itp jest ok ciepło itp postoi samochód przez noc i nawet trochę ciepłe pow nie leci.. Jak to zrobić żeby było dobrze?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mario 6 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Z przodu silnika masz na metalowej rurce wodnej śrubę na imbus, musisz ją wykręcić i zobaczyć czy leci płyn, jeśli nie to lej aż wypłynie. Śruba jest w okolicy kolektora ssącego. Węża nie ściągaj z nagrzewnicy, trzymaj 2tys obrotów, klimatronik na HI aż ciepłe poleci... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Envin 0 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 Z przodu silnika masz na metalowej rurce wodnej śrubę na imbus, musisz ją wykręcić i zobaczyć czy leci płyn, jeśli nie to lej aż wypłynie. Śruba jest w okolicy kolektora ssącego. Węża nie ściągaj z nagrzewnicy, trzymaj 2tys obrotów, klimatronik na HI aż ciepłe poleci... Mario dzięki za odp ale to oczywista sprawa ze imbus z przodu i waż do nagrzewnicy problem był najprawdopodobniej rodzaju takiego, że jest przymulona nagrzewnica i mimo, że układ teoretycznie był odpowietrzony to łatwiej było przepłynać przez parownik i tam się wytwarzało wyższe ciśnienie niż przez parownik i nagrzewnice. W każdym bądź razie problem już zażegnany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzik18-1987 0 Opublikowano 15 Lutego 2023 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2023 W dniu 5.12.2016 o 07:30, Mario napisał(a): Z przodu silnika masz na metalowej rurce wodnej śrubę na imbus, musisz ją wykręcić i zobaczyć czy leci płyn, jeśli nie to lej aż wypłynie. Śruba jest w okolicy kolektora ssącego. Węża nie ściągaj z nagrzewnicy, trzymaj 2tys obrotów, klimatronik na HI aż ciepłe poleci... mam podobny problem nie moge znalesc tej sruby odpowietrzania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się