Skocz do zawartości

Envin

Pasjonat
  • Postów

    131
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Envin

Informacje

  • Imię
    Jacek
  • Miasto
    Starachowice

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    2.4 V6
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

532 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Envin

0

Reputacja

  1. Sorki dopiero teraz odczytałem Twojego posta jeśli element oznaczony nr 7 czyli właśnie ta rurka wychodząca z pod kolektora cała to dymek może trochę martwić ale jak Ci się to udało zrobić bez wyciągania kolektora??:D Jeśli chodzi o tą pokrywkę to nie mam pojęcia czy tam też może się zablokować ale raczej chyba tak. A rurki generalnie szczelne nie popękane??
  2. Zdjęcie się nie wyświetla ale nie mogłeś wyczyścić wszystkich odm bez wyciągania kolektora!!! pod nim się wpina jeszcze taki krótki króciec którego nie ma opcji wyciągnąć bez zdejmowania kolektora a na 99% moim zdaniem ten króciec jest winowajcą...
  3. Podejrzewam, że w Twoim wypadku nie wyleci nic bo jej nie będzie Oby tak było bynajmniej to by rozwiązało ew problem dymienia.
  4. No musisz zdjąć cały kolektor ssący inaczej nawet nie sprawdzisz
  5. Jeśli tak to zwracam honor. W każdym przypadku pęknięcia bloku jaki widziałem działo się tak że gotowało silnik do momentu aż wywaliło płyn zbiorniczkiem, acz kolwiek nie jest to pewnie reguła... A mój pomysł hmm optymistyczne założenie to biały dym po dłuższym postoju niekoniecznie musi oznaczać, że płyn jest w komorze spalania!! Na biało bd dymił jak odma ta pod kolektorem ssącym bd spękana i wtedy gęsty aż ciężki biały dym z obu rurek przez chwilę po odpaleniu, a właśnie dymi z obydwu rurek jednocześnie czy najpierw z jednej a po chwili z 2 czy tylko z jednej??? Jeśli odma cała to wszelkie testy UPG kompresja itd. A ubytek płynu to wycieki gdzieś mogą być których nawet nie zauważysz bo jak to płyn wyparuje od razu i już a wycieka jak ciśnienie się zrobi. Tak więc optymistyczny plan odma pod kolektorem ssącym + niezidentyfikowany wyciek. Pesymistycznie jeśli wyjdzie że upg albo coś z kompresja to mimo że np bd wskazywać na głowice to i tak sprawdź blok bo już niejedna osoba zrobiła głowice i potem się okazało że jest tak samo bo bloku nie sprawdzili.
  6. no miodzio nic tylko jeździć z uwalonym silnikiem a później płacz bo pęknięty blok albo głowice spękane
  7. A w sumie może ja głupotę walnąłem ale z tego co wiem na N na pewno nie działa pompa więc skrzynka smarowania nie ma.. Tak trzeba zdemontować wałki rozrządu. A od czego miałem uszkodzone koła cholera wie... Może z życia zużyte już były.
  8. Kolego po pierwsze jak bd gazował multitronica na "n" to za moment bd miał problem również ze skrzynią!!! Nie robi się takich rzeczy ani w multi ani tiptronic jak coś to na P. Ja w swoim motorze miałem tak samo przynajmniej z tego co wynika z Twojego opisu u mnie od 2000-2500 przy powolnym dodawaniu gazu była grzechotka spowodowana popękanymi pierścieniami uszczelniającymi na wałkach rozrządu + koła rozrządu uszkodzone.
  9. Envin

    ASN - co dalej?

    No to faktycznie jak na 2 cyl ma takie objawy to 50 na 50 albo uszczelka albo blok nie ma się co łudzić. Ale trzymam kciuki, że tylko uszczelka powodzenia.
  10. Envin

    Faztor

    Paweł ma rację nie ma nawet co porównywać fazatorów z 4.2 do 3.0. Jestem technologiem w firmie zajmującej się obróbka skrawaniem i nie ma opcji, żeby dorobić fazatory do 3.0
  11. Envin

    wypadanie zapłonu szarpanie

    Może i sobie mierzy ale pamiętasz jak Ci pisałem że u mnie trajgotka od 2tys obrotów była??? Wszystkie testy itp faz rozrządu ok a koło było roz*****e i przez to trajgotało. A wyglądało to tak, że raz było wszystko ok a za 50 testów później nie było ok np testując 2 x a później znów dobrze.
  12. Envin

    wypadanie zapłonu szarpanie

    No bo jak sie wstrzelisz w parametry to sie nie powinno zmienic. Generalnie dochodze do wnioskow ze nie jest tak sielsko jakby moglo sie wydawac w przypadku gdy masz rozbiegniety rozrzad. W sensie ze gdy sa duze odchyly to wzrasta ryzyko rozkrecenia sie kola rozrzadu. Lub tylko taki zbieg okolicznosci przy moich obserwacjach. Moim zdaniem duzo zalezy od sprawnosci kol rozrzadu.. A 100% pewnosci czy sa dobre czy nie vcds nie powie
  13. Envin

    wypadanie zapłonu szarpanie

    Panowie spekulujecie na temat tego rozrządu i spekulujecie dlaczego nie da się ustawić z przyrządów na 0 a niech ktoś sobie sprawdzi przy zdjętych deklach najprościej założy klucz w miejsce gdzie blokadę się zakłada i spróbuje zakręcić wałkiem i zobaczycie dlaczego nie można ustawić go na tip top. Lub przy wymianie rozrządu zdjąć pasek złapać za kółko rozrządu i spróbować nim pokręcić.... Dlatego nie da się ustawić na 0,0,0,0 od razu z przyrządów chyba, że może nowe kółka rozrządu nie mają w ogóle luzu żadnego to w tedy może i tak... w kółku nie ma ciśnienia oleju a blokada która blokuje pozycję koła rozrządu być może po jakimś czasie łapie trochę luzu bo u mnie np na o ile dobrze pamiętam wydechowym pierwszym od lewej strony stojąc na wprost samochodu było z 5mm w jedna i w 2 luzu to w sumie daje 10 mm luzu i jak ma nie być problemu z ustawieniem?? Na szczęście problemy związane z tym już mnie nie dotyczą bo sprzedałem b6 z 3.0 i kupiłem b6 z 2.4 miał być diesel ale w końcu znów benzyna tylko mam nadzieję że trochę mniej inwazyjna, że tak powiem.
  14. Koszt. Ja przechodziłem przez całkowity remont tego silnika 3500-4000 tysie minimum o ile nie masz pękniętego bloku...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...