4MaticPL 0 Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Witam, w oczekiwaniu na dokumenty z niemiec poszedłem dzisiaj odpalić auto żeby zobaczyć jak pali na zimnym. Niestety po lekkim dodaniu gazu( około 2500-3000 rpm ) za autem pojawiła się chmura białego dymu o zapachu przepalonego oleju a także turbina dość głośno świszczy. Dodam, że jak wracałem z niemiec to nie było żadnego problemu z przepalaniem oleju ponieważ przy przyspieszaniu nie było widać żadnej smugi. Możliwe, że to wyrobiona turbina tak kopci czy raczej uszczelniacze zaworów padły ? Auto ma realnego przebiegu ok. 250tyś Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman5151 4 Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 A możesz nagrać jak bardzo głośno świszczy Ci ta turbina? I również ten dym na zimnym po odpaleniu z rury wydechowej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrestling1000 10 Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 Witam, w oczekiwaniu na dokumenty z niemiec poszedłem dzisiaj odpalić auto żeby zobaczyć jak pali na zimnym. Niestety po lekkim dodaniu gazu( około 2500-3000 rpm ) za autem pojawiła się chmura białego dymu o zapachu przepalonego oleju a także turbina dość głośno świszczy. Dodam, że jak wracałem z niemiec to nie było żadnego problemu z przepalaniem oleju ponieważ przy przyspieszaniu nie było widać żadnej smugi. Możliwe, że to wyrobiona turbina tak kopci czy raczej uszczelniacze zaworów padły ? Auto ma realnego przebiegu ok. 250tyś witam. jak przy 210 musiałem turbine wymienic. U mnie puszczała po stronie gorącej wiec dymił jak sie wydech zagrzał. u ciebie ewidetnie olej sie spala czyli przechodzi przez tłoki czyli jak ta turbina naprawde dziwnie swieszcze to pewnie puszcza olej w dolot no dalej sie spala, zdejmij któras rure z dolotu najlepiej z turbiny wychodzaca do icka i zobacz czy jest tam duzo oleju jezeli tak to masz juz przynajmniej jedna przyczyne , jak juz sie tam dobierzesz to sprawdz jakie luzy na wirniku turbiny podobno te wzdłużne są gorsze niz poprzeczne. dalej to juz tylko pierscienie i uszczelniacze. jak tylko przy odpaleniu na chwile zadymi a potem juz nie to uszczelniacze zaworowe. pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4MaticPL 0 Opublikowano 29 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 (edytowane) Pierścienie raczej nie bo jak na ciepłym go przegazowalem to żadnego dymu nie było. Jeszcze sprawdze czy przez turbinę się nie przelewa bo nie podoba mi się jej dźwięk a na dodatek dosyć wysoko zaczęło łapać moc. Dopiero przy 3-3.5k zaczynało coś pompować. @Edit Nie jestem pewny ale chyba na wolnych obrotach po odpaleniu nic nie kopciło dopiero jak po około 2 min dodałem gazu i turbo zaczęło świszczeć pojawił się dym także wszystko wskazuje na to, że to turbo napiernicza olejem w dolot. Edytowane 29 Listopada 2016 przez 4MaticPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaman5151 4 Opublikowano 29 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2016 (edytowane) Jeśli dzieje Ci się coś takiego po odpaleniu to uszczelniacze zaworowe. Ja na szczęście nie mam czegoś takiego Edytowane 29 Listopada 2016 przez kaman5151 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4MaticPL 0 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2016 (edytowane) U mnie po odpaleniu raczej nie ma dymu. Dopiero po wciśnięciu gazu pojawia się chmura. Na 99% to będzie turbina. Zna ktoś z was jakąś dobrą firmę regenerującą turbiny wysyłkowo ? W poniedziałek oddaje turbo do regeneracji. Co muszę jeszcze zrobić przy wymianie oprócz wyczyszczenia dolotu ? Olej trzeba wymienić nawet jak jest stosunkowo nowy ? (jakieś 4k przebiegu) Płyn chłodniczy muszę spuścić przed wymianą czy nie jest to konieczne ? Co do turbiny to normalne, że po 250k padła ? Edytowane 1 Grudnia 2016 przez 4MaticPL Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Oleju nie musisz wymieniać, płyn trzeba spuścić bo turbina jest chłodzona płynem i trzeba odkrecić zasilanie i powrót płynu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4MaticPL 0 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Dzięki za odpowiedź. Jeszcze jedno pytanie. Jeśli nie wyczyszczę dolotu może to w jakiś sposób zaszkodzić silnikowi ? Chciałbym to odłożyć do wiosny bo wtedy zarzuciłbym od razu nowy większy IC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Jesli w dolocie tylko olej to nie zaszkodzi, odkrec dolna rure przez ickiem i wylej resztki oleju. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4MaticPL 0 Opublikowano 24 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2016 Jak będzie dostęp bez zrzucania zderzaka to wyczyszczę. Pare dni temu odebrałem auto. Mechanik miał problem z diagnozą bo nawet po wymianie turbiny wszystko grzało się do czerwoności ale coś go naszło, żeby wgrać od nowa program stockowy... Okazało się, że niemiec od którego kupiłem wgrał jakiegoś niewiadomego pochodzenia chipa i turbina zamiast 0,6bara jebała 2.0bara. Po wgraniu oryginału wszystko wróciło do normy ale trochę spalanie skoczyło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się