SPIEWAN 0 Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Witajcie mam pewien problem a zanim będę miał czas na warsztat znów pojechać troche minie. Otóż mianowicie auto mi nie grzeje w środku przy niskich obrotach bądź na biegu jałowym jak już zaczynam trochę szybciej jechać przy wyższych obrotach automatycznie ciepło leci. Ostatnio wymieniałem termostat i odpowietrzałem układ wszystko u mechanika który głównie zajmuje się marka VW, Audi, Skoda itp. Po odpowietrzeniu i całej jego pracy komputer nie wykazywał już błędów z termostatem i samochód ładnie pięknie się grzał w środku przy jeździe i jak stał a dzisiaj czyli po jednym dniu przestał. Nie mam pojęcia o co chodzi płyn jest auto się grzeje do 90 i ładnie trzyma. Może ktoś ma jakiś pomysł? Wiem że najlepiej ich ścignąć żeby to zobaczyli bo w końcu robili ale jak mówiłem najprawdopodbniej dopiero w następnym tyg. będę miał czas. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzynek30 1 Opublikowano 30 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Ja maiłem podobnie w a4 b5, zapchana była nagrzewnica może u Ciebie jest to samo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPIEWAN 0 Opublikowano 30 Listopada 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2016 Ciekawe ponoć sprawdzali przepustowość i niby wszystko grało ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 Może termostat wadliwy? Węże masz ciepłe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 2 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Grudnia 2016 nagrzewnica do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SPIEWAN 0 Opublikowano 4 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2016 Jeżeli chodzi o termostat to sprawdzali wszystko pod komputerem i grał wszystko żadnych błędów termostatu (wcześniej wywalało cały czas). A co do nagrzewnicy to jest jakiś sposób aby to sprawdzić? Bo jeżeli przepustowość dobra i gdy oni mi auto ogarniali i grzał a teraz nie to z jakiego powodu nagrzewnica? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 5 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2016 Trzeba wyjąc i sprawdzić a niby jak sprawdzili ją bez wyjęcia sranie w banie jeśli termostat i pompa jest sprawna to tylko nagrzewnica zamulona. Wyjmij i sprawdź pół godziny roboty dla laika a 15 dla zawodowca Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 6 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2016 U mnie nagrzewnica wymieniona dzisiaj i dalej na wolnych nie grzeje Wysłane z mojego SM-G900F przy użyciu Tapatalka a sprawdzane klapy ustawiają sie prawidłowo na VaGu byków nie ma od klap ?? układ chłodzenia ciśnieniowo sprawny ?? nagrzewnica wymieniona na nową , używaną ori zamiennik ? jak termostat nie podparty ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enrike2 3 Opublikowano 12 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 12 Grudnia 2016 Słuszna też tak mialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 13 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2016 Kupiłeś ale jesteś pewien że od Niemca a nie turka w Niemczech ? bo to jest różnica i to spora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się