Pawisco Opublikowano 1 Grudnia 2016 Opublikowano 1 Grudnia 2016 Witam. A4 B6 1.9 TDI AVF 193 000 przebiegu. W tym tygodniu dwukrotnie odczułem spadek mocy (wcześniej nigdy to się nie zdarzyło, auto użytkuję prawie rok). Przy 120 km/h poczułem, że auto przestało ciągnąć i już nie wchodziło na obroty. Po ponownym uruchomieniu było lepiej. Stwierdziłem, że nie ma co wpadać w panikę, sprawdziłem czy są jakieś błędy - brak. Następnie chciałem dobrać się do wężyków podciśnienia i zaworów, być może któryś nie działa np. N75. Po ściągnięciu osłony zobaczyłem jednak spory wyciek z EGR i przede wszystkim z turbiny. Obudowa turbiny jest zapaskudzona olejem. Zdjąłem przewód od turbo, żeby sprawdzić stan wirnika - ma lekki luz. Dodatkowo ubyło sporo oleju. Czy na tej podstawię mogę być pewny, że turbo do regeneracji? Dostęp do turbo mam, więc to nie problem. Nie chcę jeździć autem, bo mam wrażenie że tego oleju ubyło dziwnie dużo od ostatniej kontroli (jakieś 2-3 tygodnie temu), a przypadki że turbo zassało cały olej są mi znane. Oczywiście w głowie mam od razu zajęcie się EGR, wyczyszczenie przewodów i coolera. Dla mnie diagnoza jest jednoznaczna, ale zanim zabiorę się do pracy, proszę o opinie lub wasze doświadczenia
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się