Skocz do zawartości
IGNOROWANY

jak otworzyc awaryjnie klape bagaznika ?


Przemysław Jankowski

Rekomendowane odpowiedzi

witam wyciagnełem aku do ładowania i zamknelem klape bagaznika i teraz nie moge go włozyc tylko przez tylne siedzenia pozostaje mi go wlozyc? czy jest jakis sposob aby otworzyc klape? mam 2 piloty wsadzane;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na srodku klapy od wewnątrz jest zaslepka i trzeba ja wyjąć i bedzie tam takie biale oczko i trzeba je w którąś strone posunąć i klapa sie otworzy

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przynajmniej bys napisał czy to avant czy sedan ?

w sedanie wiem ze mozna to od srodka otorzyc przez ptwor w tapicerce

a po co wyciagałes wogóle ? do ładowania ?

a skad sterownik od AKU na klemie - wie ze cos ładowałes

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sedan,a jak miałem naładowac aku inaczej :? pod blokiem ?

a jak czegos nie wiem to prosze wytłumaczcie to moje pierwsze audi i to od nie dawna :)

Edytowane przez Przemysław Jankowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sedan,a jak miałem naładowac aku inaczej :? pod blokiem ?

to trzeba było napisac :)

sprawdz sobie teraz parametry AKU :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

po co hmm? nie rozumiem w kazdym aucie sie wyciąga aku zeby naładowac(w kazdym ktore miałem) a jak to sie powinno robic w audi hmm? i po co sprawdzic parametry aku ?

jestem prostym kowalskim co samochód słuzy do jazdy :)

Edytowane przez Przemysław Jankowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no czytałem i tutaj ludzie pisza ,ze nie trzeba kodowac nic.

"Nie. Jak zakładasz inny to kodujesz, ale jak identyczny to nie trzeba. Możesz sobie w kodowaniu zmienić producenta, ale to dla auta znaczenia nie ma. "

"Wymień na taki sam, mam na myśli parametry i nic nie koduj. "

czyli naładuje ten co mam i normalnie go włoze przez tylne siedzenia ,a jak sie okaze ,ze jest do d*py to zmienie na taki sam co był i z głowy tak to rozumiem :)

@domario takie same furki mamy hehe :)

Edytowane przez Przemysław Jankowski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W końcu otworzyłeś klapę ?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

W końcu otworzyłeś klapę przez tą zaslepkę?

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wyjmij zaslepkę od środka klapy przekreć plastikiem,pchnij klapę i wkladaj aku i nic nie musisz wiecej robić jak nie zmieniales aku na wiekszy .mniejszy

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Ja jak ladowalem aku to przez plus i minus pod maską

Wysłane z mojego SM-G935F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

krystian gawin dzieki za pomoc :) wszystko gładko poszlo, jeszcze mam jedno pytanie ta blacha pod aku co trzyma zeby sie nie ruszał jak ona powinna siedziec?Czy ma tak siedziec zeby aku był troche w górze? bo nie wiedziałem to w ogole nie mocowałem jej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


czyli naładuje ten co mam i normalnie go włoze przez tylne siedzenia ,a jak sie okaze ,ze jest do d*py to zmienie na taki sam co był i z głowy tak to rozumiem

No nie do końca. Pasowałoby w sterowniku zmienić numer seryjny akumulatora zostawiając pozostałe parametry tak, jak były.

Po co? Ano dlatego, że sterownik na bieżąco mierzy ile prądu zostało pobrane z akumulatora i ile zostało naładowane. Na tej podstawie na bieżąco kontroluje pojemność akumulatora, a jak wiadomo, ta z czasem się pomniejsza. Bez przekodowania akumulatora efekt będzie taki, że sterownik nigdy nie pozwoli na naładowanie go do 100%, bo będzie "myślał", że pojemność jest niższa. Podobnie jak naładujesz akumulator metodą domową - sterownik będzie próbował go naładować, ale już się nie będzie dało, więc zapamięta sobie, że pojemność jest już mniejsza niż ostatnio.

To tak na chłopski rozum ;)

Jak nie masz kabelka to tak czy siak teraz nic nie zrobisz. Ale co do wymiany - jak kupowałem nowy AKU w sklepie stacjonarnym to od razu mi go wkodowali do sterownika. Więc przed zakupem po prostu zapytaj czy też Ci to zrobią i będziesz miał po kłopocie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wczoraj też zatrzasnąłem klapę bagaznika po wyjęciu akumulatora i po chwili przyszło olśnienie że to zamek elektryczny, pomyslałem, że jakoś się dostanę do bagaznika poprzez fotele ale to w sedanie nie jest prostą sprawą bo fotele u mnie sie nie kładą a otwór jest zaślepiony i jest w nim apteczka. Ktoś powyżej napisał, że jest plus i minus pod maską i zacząłem szukać, znalazłem, podpiąłem się pod podładowany trochę akumulator przewodami rozruchowymi i w ten sposób bez niszczenia czegokolwiek otworyłem bez przeszkód klapę bagażnika. Co do kodowania podobno jak w aucie nie ma systemu start stop a w moim nie ma to nie koduje się akumulatora, oczywiście wymianana na taki o bardzo zblizonych parametrach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...