Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Jakie amory Bilstein ? Sachs ? inne?


szymen1111

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chce zmienic amorki mam zawieche 1BA i chce zmienic na BE badz BV , jakie amorki wybrac na wzor ori zeby było nizej i sztywniej, do nowych amorkow chciałbym zakupić springi Eibach -30/-30, bedzie dobrze?? Jest tego troche na alledrogo, ale nie wiem ktore numery podchodza pod dane zawiszenie, nie chciałbym kupić jeszcze raz 1BA, znacie sie lepiej ja jestem zielony, prosze o porady, najlepiej odrazu o linki do sklepów, dzieki :):) 0YF = Klasy ciezaru-os tylna >> zakres ciezaru: 1245-1299kg

0JG = Klasa masy pojazdu os przednia >> zakres mas: 1329-1428kg
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz mieć 1BE bez ori sprzętu to bierzesz :

Bilstein B6 twarde ale z komfortem :) i B8 twarde i mniej komfortowe :) decyzja należy do Ciebie

Springi : wagowo Pro kit ale to już sam zobacz która waga jest dla Ciebie + odboje,osłony gdyż BA są dłuższe i będą obijać amorek więc trzeba kupić krótsze jak pod BE.

Są też zestawy bilstein + eibach :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak chcesz mieć 1BE bez ori sprzętu to bierzesz :

Bilstein B6 twarde ale z komfortem :) i B8 twarde i mniej komfortowe :) decyzja należy do Ciebie

Springi : wagowo Pro kit ale to już sam zobacz która waga jest dla Ciebie + odboje,osłony gdyż BA są dłuższe i będą obijać amorek więc trzeba kupić krótsze jak pod BE.

Są też zestawy bilstein + eibach :)

Wybieram komfort :) Bilistein b6 bedzie dobrze spasowane pod te springi eibacha,i nie rozleca sie po kilku tysiasach ? :) zależy mi zeby autko troche siadło i zyskało na wygladzie, bo teraz na 18 wygląda jak koza. Szukałem tych zestawow, bo sa kuszace ale nie moge poszukac do 2.0 TDi sa tylko do wiekszych silnikow :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja do siebie jeszcze nie kupiłem amortyzatorów bo ciągle się zastanawiam czy B4 czy b6.