krzychusssek 1 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 (edytowane) Witam wszystkich znawców . Sprawa wygląda tak , kupiłem b5 2.6 i na początku temperatura rosła do 110 stopni ale spadła normalnie do 90 i cały czas tak już jest , tyle że ogrzewanie raz jest ok a raz chłodne leci , kiedy luzuje opaske od węża na nagrzewnicy wylatuje powietrze , węże od zbiorniczka płyną nie są jakieś super twarde ,płynu nie wywala ,ani się nie gotuje. znajomy mechanik stwierdził po dokładnym sprawdzeniu że to są początki uszczelki pod głowicą , autko 3 latka na sekwencji lpg , kiedy dmucha zimnym automatycznie przezuca sie na benzyne a jak grzeje to normalnie na lpg , czy może być coś jeszcze przyczyną niż uszczelka? Edytowane 19 Grudnia 2016 przez krzychusssek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 mnie to wygląda tak jakby ktoś jeździł na uwalonym termostacie i wysrało upg Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychusssek 1 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 (edytowane) mnie to wygląda tak jakby ktoś jeździł na uwalonym termostacie i wysrało upg chłodnica jest gorąca cały czas , czy termostat?, Edytowane 19 Grudnia 2016 przez krzychusssek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 skoro dolny wąż ciepły i chłodnica również to faktycznie wskazuje to na UPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychusssek 1 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 (edytowane) dzis np było tak że silnik nabrał temperature 110 stopni i zimne leciało pozniej jak jechałem to spadło do 90 stopni i zaczeło leciec ciepłe i przełączyło się na lpg .uszczelka pod głowicą ? płyn chłodniczy czyściutki , nie śmierdzi spalinami ani niczym innym , mechanik znajomy powiedziął ze początki uszczelki po długim sprawdzaniu Edytowane 19 Grudnia 2016 przez krzychusssek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio28810 12 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 dopiero przy 90st przełączył sie na lpg? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychusssek 1 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 tak dopiero gdyz dopiero gdy spadło ze 110 stopni na 90 to zaczoł lecieć ciepły płyn z silnika do nagrzewnicy i parownika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio28810 12 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 to zapowietrzony.jak wymieniałem termostat to później kilka godzin jeździłem i go odpowietrzałem.strasznie ciężko go odpowietrzyć Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychusssek 1 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 to zapowietrzony.jak wymieniałem termostat to później kilka godzin jeździłem i go odpowietrzałem.strasznie ciężko go odpowietrzyć jak go odpowietrzałeś ? bo mi ciągle się zapowietrza? , czy to możliwe że przez uszczelke? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio28810 12 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 jeździłem dosyć długo i co jakiś czas odkręcałem korek od zbiorniczka.kilka razy wywaliło troche płynu.i długo nie leciało ciepłe powietrze.może być też uszczelka.kup sobie tester na zawartość spalin czy jakoś tak.a płynu ci nie ubywa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychusssek 1 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 jeździłem dosyć długo i co jakiś czas odkręcałem korek od zbiorniczka.kilka razy wywaliło troche płynu.i długo nie leciało ciepłe powietrze.może być też uszczelka.kup sobie tester na zawartość spalin czy jakoś tak.a płynu ci nie ubywa? Płynu nie ubywa , tzn kiedy powoli odkręce korek od zbiorniczka to płyn powraca z silnika i sie zwiększa jego ilość w zbiorniczku , korek odkręcałeś na zapalonym i temp silnika sie zwiększała na jakiś czas ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio28810 12 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 tak na odpalony.temp miałem na początku ok 100st,póżniej było jakieś 95st i po kilku godzinach się unormowało i stanęło na 90st. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 19 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2016 a oleju nie przybywa, nie jest rozwodniony ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzychusssek 1 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 nie oleju nie przybywa nic , anie nie ma oleju w płynie od spryskiwaczy , poprostu teraz dmucha zimnym , silnik sie nie przegrzewa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michcio28810 12 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 zobacz czy węże wchodzące do nagrzewnicy są ciepłe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mortek1986 1 Opublikowano 21 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2016 i to wyglada na usczelke, pompuje powietrze w ukąłd, i nagdzewnica nie grzeja, miałem tak samo, robi cisnienie a nie zrobi obiegu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilDub 0 Opublikowano 2 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2017 Odpal silnik i zobacz czy dolny waz co idzie do chlodnicy jest twardy na zimnym silniku jak tak to bedzie to uszczelka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bjks88 0 Opublikowano 3 Stycznia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2017 Odpal silnik i zobacz czy dolny waz co idzie do chlodnicy jest twardy na zimnym silniku jak tak to bedzie to uszczelka Dokładnie, UPG najlepiej sprawdzić po twardości węży. Możesz też kupić zestaw do sprawdzania UPG, kosztuje na allegro kilka złotych a daje 100% pewności. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się