Skocz do zawartości

bjks88

Pasjonat
  • Postów

    70
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O bjks88

Informacje

  • Imię
    Szymon
  • Miasto
    Dabrowa T

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    2.8 V6 30V
  • Kod silnika
    AQD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia bjks88

0

Reputacja

  1. bjks88

    Ciężko odpala 2.8 + LPG

    instalacja Lovato EasyFast. Zakręce i zobaczę
  2. bjks88

    Ciężko pali po postoju

    Te czujniki można jakoś vag comem sprawdzić? U mnie jest podobnie. Wystarczy, że postoi z pół godziny, lub jest zimny, wszystko jedno. Gdy go zgaszę i od razu ponownie zapalę wystarczy pół obrotu. Zawsze palił od strzała, z dnia na dzień zaczęło być gorzej, tak, że muszę kręcić go 4-5 sekund zanim zaskoczy... pewnie się coś wypięło albo jakiś czujnik klęknął.
  3. Cześć, Potrzebuję wymienić olej w triptronicu. Przymierzam się do axod, ale może ktoś zna jakieś inne dobre miejsca? Pozdrawiam
  4. Wybieram się niedługo na wymianę oleju w AXOD w Krakowie. Mam dziwne, wrażenie, że wszystkie serwisy skrzyń mają dużo nieprzychylnych opini... axod ma chyba najmniej dlatego pewnie tam pojadę.
  5. Gratuluję silnika planujesz jakieś LPG ?
  6. Cześć, Ktoś mi powie jaki numer mają te zaznaczone plastiki? Dostanę je tylko w ASO i na szrotach?
  7. Jak działa to podnoszenie obrotów? Można zapisać jakąś wartość i nie będzie schodził poniżej tego?
  8. To były przekaźniki dzięki badyl, dobry trop. U mnie padły 53 i 370. Co najlepsze, są zamienne - ważne żeby narysowany się zgadzał, w tym piny. Wcześniej miałem 53, teraz 18 i działa elegancko.
  9. Sprawdziłem na krótko 53 i 370 (ten w dolnym rzędzie, drugi od lewej, jak pisałeś). Po podaniu 12V na styki 85 i 86 nic się nie dzieje, nie cyka a na pozostałych stykach jest multimetr mówi, ze jest przerwa. Jadę jutro do Skody po te przekaźniki, zobaczymy czy pomoże.
  10. Cześć, Poratujcie, miałem mały wypadek przy montażu modułu DRL. Przez przypadek zetknął mi się przewód gruby zasilający do skrzynki bezpieczników (jak patrzy się na skrzynkę na wprost to jest po lewej stronie mniej więcej na środku) z masą. Zaiskrzyło i zespawało przewód mimo, że szybko wyłączyłem stacyjkę. Po tej akcji auto pali, nic niby złego się nie dzieje, nie działają natomiast wycieraczki, kierunkowskazy (awaryjne ok), halogeny i wentylator. Znikło też 12V po zapłonie z przekaźnika 30X. Co będzie uwalone? Przekaźnik 53 wygląda ok, nie śmierdzi i w środku nie widzę nic nadpalonego, mimo tego może być uwalony? Który jeszcze może być zepsuty? Byłbym wdzięczny za pomoc bo jutro muszę wyjechać tym autem do siebie, jestem 150km od domu :/
  11. Można gdzieś znaleźć info na ten temat? Zapisy, miejsce ?
  12. hej, Zauważyłem ostatnio u siebie dziwny objaw. Na parkingu czy w garażu podziemnym przy ruszaniu i bardzo powolnej jeździe z mocno skręconymi kołami cicho piszczą opony. Momentami czuję też takie dziwne drgania, dosyć lekkie. Auto ma Q, jest proste, nie ściąga przy jeździe ani przy hamowaniu. Jest się czym martwić, dawać na zbieżność czy olać? Ostatnio mechanik mówił mi, że kończy się przegub wewnętrzny z tyłu.
  13. Nie za szybko ten olej sprawdzałeś? U mnie jak sprawdzę po 5 minutach od zgaszenia ciepłego silnika, często pokazuje mniej niż jest w rzeczywistości. Najlepiej po nocy sprawdzić.
  14. bjks88

    Montaż modułu DRL

    Dzięki Panowie. Napiszę do bartsofta, ciekawe co odpowie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...