Luqe12

Pasjonat
  • Zawartość

    77
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O Luqe12

    Informacje

    • Imię
      Łukasz
    • Lokalizacja
      Zielona Góra

    Auto

    • Model
      A4 B5
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      1999
    • Silnik
      2.4 V6
    • Kod silnika
      1B
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB+LPG

    Ostatnie wizyty

    341 wyświetleń profilu
    1. Luqe12

      Odkopię. Jaka jest zasadnicza różnica między tymi urządzeniami? Super Vag k+can 4.8 kosztuje niecałe 400zł Super Vag k+can 2.0 kosztuje 900zł Co sprawia że ten drugi jest ponad 2x droższy?
    2. Witam, sprawa co prawda dotyczy A3 ale chodzi o silnik 1.8T 150KM. Mógłby ktoś ocenić czy jest to odgłos napinacza / hałasującego łańcuszka czy to coś bardziej grubego? Hałas zaczyna się na mocno rozgrzanym silniku, ustępuje przy lekkim dodaniu gazu, filmik poniżej:
    3. Luqe12

      podepnę się, od razu przejdę do konkretów. Posiadam A3 8L przed liftem bez klimatyzacji oraz dawcę, z kompletną działającą klimą. Czy da się to w ogóle przełożyć, jaki ewentualnie największy problem mnie czeka w trakcie?
    4. Luqe12

      nie jest głośniejszy z tej strony po prostu przez stożek? Wtryski od gazu też cykać będą dość głośno, na filmiku stukania żadnego z silnika raczej nie słychać
    5. Luqe12

      No tak w ciemno raczej nikt Ci nic nie wywróży. Podepnij vaga i sprawdź czy jakieś błędy są. Zlokalizuj dokładnie skąd dobiega hałas, nagraj jakiś filmik, wrzuć, posłuchamy jeśli z silnika z jednej strony to być może łańcuch hałasuje.
    6. Luqe12

      U mnie (2.4 quattro sedan) średnie spalanie wynosi jakieś 13 litrów LPG. W trasie na tempomacie 100km/h najniżej zszedłem do 11. Rekord po mieście zimą 16l/100km.
    7. Luqe12

      Tak jak dopisałem w temacie, po skasowaniu tego błędu: 17537 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Rich P1129 - 35-10 - - - Intermittent objawy zimnego silnika i mocnego dławienia ustały, pozostał jedynie problem falowania obrotów na biegu jałowym i przy ruszaniu...Objawy oczywiście zarówno na gazie jak i na benzynie takie same więc pompka odpada.
    8. Luqe12

      Ktoś miał styczność z regenerowanym? Ile to pojeździ, żeby później drugi raz wszystkiego nie robić? Bartek, przy jakim przebiegu Ci padło sprzęgło i skąd pewność, że koło dwumasowe też do wymiany?
    9. Luqe12

      ilość postów sobie nabijasz? Podmieniłbym przepustnicę ze sprawnego auta dla pewności, ale dostęp do niej w V6 jest po prostu tragiczny...czyszczenie robiłem bez wyciągania, szmatka z preparatem do czyszczenia i lusterko. Temat z falowaniem obrotów w 2.4 2.8 jest dość powszechny, nie rozwiązał nikt go ?
    10. Luqe12

      za komplet erlinga coś około 160zł (na dwie strony, plus uszczelki okrągłe przy świecach). Wymianę polecam wykonać samodzielnie, robiłem wg instrukcji z tego linku: http://a6c5.blogspot.com/2013/02/uszczelka-pokrywy-zaworow-uszczelka.html
    11. Luqe12

      przy zmianie oleju z półsyntetyku na pełen bez płukanki zawsze trochę zostaje oleju "w obiegu" bo wymieniamy samą zawartość w misce olejowej. Tylko czy to ma jakiś wpływ na późniejszą pracę silnika?
    12. Luqe12

      zależy jak masz założone LPG. U mnie listwy wtryskowe są przykręcone do pokryw plastikowych po bokach i nie było praktycznie żadnych problemów z wymianą, wystarczyło je unieść tylko do góry, sama wymiana uszczelek jest naprawdę banalna, klucza dynamometrycznego też nie trzeba, wystarczy dociągnąć z wyczuciem i żadnych wycieków nie będzie.
    13. Luqe12

      też podejrzewałem zalane świece, bo obie środkowe były w oleju, uszczelka pod deklami puszczała. Obie wymienione, wszędzie teraz sucho a szarpanie jak było tak jest. Najbardziej czuć przy ruszaniu, obroty dość mocno spadają jakby auto chciało zgasnąć. Na postoju też widać minimalne ruchy wskazówki od obrotów. Odmę mam nową, ezektor odchamiony, przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana, wydech też uszczelniony, sondy lambda ok, świece dwukrotnie wymieniane, cewka wraz z kablami podmieniana od sprawnego samochodu, przepływomierz też. W sumie to skończyły mi się pomysły, po prostu jeżdżę z tym
    14. Luqe12

      u mnie po wymianie uszczelek pod deklami jest wszędzie sucho. Jedynie mokre miejsce to okolice łączenia skrzyni z silnikiem, ale to już chyba grubsza sprawa?
    15. Luqe12

      odnośnie podświetlenia zegarów - to wygląda całkiem nieźle https://a4-klub.pl/index.php?/topic/304892-efekt-zmiany-koloru-podswietlenia-zegarow-z-czerwonego-na-biale-ala-polift/?/topic/304892-efekt-zmiany-koloru-podswietlenia-zegarow-z-czerwonego-na-biale-ala-polift/