Luqe12

Pasjonat
  • Zawartość

    76
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Luqe12

  • Urodziny 05.10.1992

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Imię
    Łukasz
  • Lokalizacja
    Zielona Góra

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rocznik
    1999
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

241 wyświetleń profilu
  1. Witam, sprawa co prawda dotyczy A3 ale chodzi o silnik 1.8T 150KM. Mógłby ktoś ocenić czy jest to odgłos napinacza / hałasującego łańcuszka czy to coś bardziej grubego? Hałas zaczyna się na mocno rozgrzanym silniku, ustępuje przy lekkim dodaniu gazu, filmik poniżej:
  2. podepnę się, od razu przejdę do konkretów. Posiadam A3 8L przed liftem bez klimatyzacji oraz dawcę, z kompletną działającą klimą. Czy da się to w ogóle przełożyć, jaki ewentualnie największy problem mnie czeka w trakcie?
  3. nie jest głośniejszy z tej strony po prostu przez stożek? Wtryski od gazu też cykać będą dość głośno, na filmiku stukania żadnego z silnika raczej nie słychać
  4. No tak w ciemno raczej nikt Ci nic nie wywróży. Podepnij vaga i sprawdź czy jakieś błędy są. Zlokalizuj dokładnie skąd dobiega hałas, nagraj jakiś filmik, wrzuć, posłuchamy jeśli z silnika z jednej strony to być może łańcuch hałasuje.
  5. U mnie (2.4 quattro sedan) średnie spalanie wynosi jakieś 13 litrów LPG. W trasie na tempomacie 100km/h najniżej zszedłem do 11. Rekord po mieście zimą 16l/100km.
  6. Tak jak dopisałem w temacie, po skasowaniu tego błędu: 17537 - Fuel Trim: Bank 2 (Mult): System too Rich P1129 - 35-10 - - - Intermittent objawy zimnego silnika i mocnego dławienia ustały, pozostał jedynie problem falowania obrotów na biegu jałowym i przy ruszaniu...Objawy oczywiście zarówno na gazie jak i na benzynie takie same więc pompka odpada.
  7. Ktoś miał styczność z regenerowanym? Ile to pojeździ, żeby później drugi raz wszystkiego nie robić? Bartek, przy jakim przebiegu Ci padło sprzęgło i skąd pewność, że koło dwumasowe też do wymiany?
  8. ilość postów sobie nabijasz? Podmieniłbym przepustnicę ze sprawnego auta dla pewności, ale dostęp do niej w V6 jest po prostu tragiczny...czyszczenie robiłem bez wyciągania, szmatka z preparatem do czyszczenia i lusterko. Temat z falowaniem obrotów w 2.4 2.8 jest dość powszechny, nie rozwiązał nikt go ?
  9. za komplet erlinga coś około 160zł (na dwie strony, plus uszczelki okrągłe przy świecach). Wymianę polecam wykonać samodzielnie, robiłem wg instrukcji z tego linku: http://a6c5.blogspot.com/2013/02/uszczelka-pokrywy-zaworow-uszczelka.html
  10. przy zmianie oleju z półsyntetyku na pełen bez płukanki zawsze trochę zostaje oleju "w obiegu" bo wymieniamy samą zawartość w misce olejowej. Tylko czy to ma jakiś wpływ na późniejszą pracę silnika?
  11. zależy jak masz założone LPG. U mnie listwy wtryskowe są przykręcone do pokryw plastikowych po bokach i nie było praktycznie żadnych problemów z wymianą, wystarczyło je unieść tylko do góry, sama wymiana uszczelek jest naprawdę banalna, klucza dynamometrycznego też nie trzeba, wystarczy dociągnąć z wyczuciem i żadnych wycieków nie będzie.
  12. też podejrzewałem zalane świece, bo obie środkowe były w oleju, uszczelka pod deklami puszczała. Obie wymienione, wszędzie teraz sucho a szarpanie jak było tak jest. Najbardziej czuć przy ruszaniu, obroty dość mocno spadają jakby auto chciało zgasnąć. Na postoju też widać minimalne ruchy wskazówki od obrotów. Odmę mam nową, ezektor odchamiony, przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana, wydech też uszczelniony, sondy lambda ok, świece dwukrotnie wymieniane, cewka wraz z kablami podmieniana od sprawnego samochodu, przepływomierz też. W sumie to skończyły mi się pomysły, po prostu jeżdżę z tym
  13. u mnie po wymianie uszczelek pod deklami jest wszędzie sucho. Jedynie mokre miejsce to okolice łączenia skrzyni z silnikiem, ale to już chyba grubsza sprawa?
  14. odnośnie podświetlenia zegarów - to wygląda całkiem nieźle https://a4-klub.pl/index.php?/topic/304892-efekt-zmiany-koloru-podswietlenia-zegarow-z-czerwonego-na-biale-ala-polift/?/topic/304892-efekt-zmiany-koloru-podswietlenia-zegarow-z-czerwonego-na-biale-ala-polift/
  15. A ja bym wcale się nie bał rozklejania. W zeszłym roku robiłem coś takiego w A3 8L. Nie bawiłem się we wkładanie do piekarnika, po prostu lampę na stole podgrzałem równomiernie z wyczuciem gorącym powietrzem, klej się rozmiękł i szkiełko odeszło bez problemu. Wtedy jest możliwość wyczyszczenia i wypolerowania lampy która później wygląda dosłownie jak nowa. Później ponowne podgrzanie kleju i montaż szkła. Dla pewności można poprawić dookoła minimalnie bezbarwnym silikonem, ale ja się w to nie bawiłem, po ostygnięciu lampa nie paruje do dziś na fabrycznym kleju. Syfu też żadnego nie ma w środku. Metodą z wlaniem wody niewiele osiągniesz, brud jakiś tam wypłuczesz ale szkło od wewnątrz nadal będzie zaśniedziałe.