Luqe12 1 Opublikowano 18 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2020 Witam, mam problem z moim 1.8T 150KM APU 1999r , które niedawno kupiłem, mianowicie auto nie ma mocy, jedzie po prostu jak zwykłe 1.8 Turbina się nie załącza, wszystkie podciśnienia wydają się być ok, wirnik ma już lekkie luzy ale kręci się swobodnie. Najgorsze jest to, że VCDS pokazuje zero błędów w sterowniku ECU co jest dla mnie bardzo dziwne. Poniżej linki do logów dynamicznych, grupy 002+033, 003+020, 115+118 oraz statyczne 001+003, 002+033. Są to moje pierwsze wykonane logi więc proszę o wyrozumiałość :) od czego zacząć, żeby uniknąć wymian na oślep? Z góry dziękuję za pomoc. http://vaglogi.pl/log-115_118_s2te2IB.html http://vaglogi.pl/log-001_003_Yelmt.html http://vaglogi.pl/log-002_033_SQh8aBz.html http://vaglogi.pl/log-002_033_jGZoi.html http://vaglogi.pl/log-003_020_va63x.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pieterb 34 Opublikowano 18 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2020 z tego co tu widać to zdaje się turbo w ogóle nie żyje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luqe12 1 Opublikowano 18 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2020 Jest szansa, że to wina N75, zaworu DV? Liczę się z wymianą turbiny tylko wolałbym mieć pewność, że słusznie coś wymieniam. Tylko dlaczego na VCDS żaden błąd nie wyskakuje? Np zbyt niskiego doładowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 778 Opublikowano 18 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2020 Zdejmij tipa i zobacz czy wirnik dęba nie stoi Tu nawet nie widać minimalnej chęci turbiny żeby coś napompowała, a zawór n75 widać, że działa. Przy uszkodzonej klapce wg już więcej dmucha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luqe12 1 Opublikowano 18 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2020 (edytowane) Wirnik się kręci bez żadnych oporów. Ok, czyli N75 wykluczony, a zawór DV? Może jakieś dodatkowe logi, które pokażą jego prace? Auto nie bierze oleju, nie kopci. Silnik chodzi równo, ładnie wchodzi na obroty, nie szarpie, nie przerywa, kręci do samego końca. Tylko po prostu jedzie jak 1.8 125KM Edytowane 18 Października 2020 przez Luqe12 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 778 Opublikowano 19 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2020 A n75 dobrze podłączony? Przy padniętym dv są inne objawy i jak jest uwalona to turbo działa. Podepnij się strzykawą pod gruchę i zobacz czy jest szczelna i wg się otwiera. Tak samo przejedź się ze zdjętym wężykiem z gruchy i zobacz czy coś się zmieni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DarekS4 126 Opublikowano 19 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2020 Jak to wszystko będzie działać to zobacz czy z Wg coś nie ejst kombinowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Łukasz13 216 Opublikowano 19 Października 2020 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2020 Odkręć kata i zajrzyj, pewnie odpadła klapka od wg. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luqe12 1 Opublikowano 29 Października 2020 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Października 2020 Łukasz13 Dokładnie tak jak napisałeś, okazało się, że klapka od WG odpadła całkiem i leży w katalizatorze Dziękuję wszystkim za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się