Jump to content
IGNORED

Ciężko odpala 2.8 + LPG


Recommended Posts

Posted (edited)

Witam, mam problem z odpalaniem auta i nie wiem od czego zaczac, nie ma znaczenia czy zim,ny czy cieply, poprostu czasem odpali normalnie czyli ze 2-3 obroty, a czasem trzeba go krecic nawet kilkanascie... silnik to 2.8 v6 AQD + gaz, bylem u mechanika zeby podlaczyl pod komputer w celu pokazania czy sa bledy i jest jeden, mianowicie: "Zawor wtrysku powietrza wtornego, obwod otwarty"

Czy ten blad ma jakis wplyw na to? jesli nie to gdzie szukac problemu? od czego zaczac najpierw? pozdrawiam serdecznie.

Edited by sandall
Posted

Ten błąd to pewnie od pompy powietrza wtórnego SAI i jest albo gdzieś nieszczelność lub padł przekaźnik albo jeszcze coś innego. Z odpalaniem nie powinno mieć to powiązania. Spróbuj zakręcić lpg, może reduktor puszcza

  • Upvote 1
Posted

Zakrecic i testowac na benzynie? A z tym bledem to jest to cos powaznego, czy jakas pier**la raczej?

Posted
32 minuty temu, sandall napisał:

Zakrecic i testowac na benzynie?

Tak. Jeśli rzeczywiście to od SAI to można uznać, że pierdoła. Zapewne świeci się check i nie wiem jak Ciebie ale mnie ta kontrolka drażni :P

Posted

Wlasnie, ze nie swieci sie zadna kontrolka. Ok bede testowac na samej benie i zobacze.

Posted

Zrobilem jak radziles i faktycznie, jak zakrece gaz to pali normalnie, co dalej?:)

Posted

To reduktor albo wtryskiwacze puszczają gaz do kolektora.

Jak przyjedziesz do domu to ściągnij podciśnienie z reduktora na noc, rano przed odpaleniem załóż podciśnienie i jak dobrze odpali to znaczy, że reduktor walnięty, jeżeli dalej źle to to samo zrób z wtryskiwaczami LPG.

  • Upvote 1
Posted

nie jestem mechanikiem, ani nie znam sie za bardzo na tych sprawach, dlatego nie bardzo wiem co gdzie jest i jak wyglada:) a ile mechanik moze za ta wziac, zeby naprawil? ;)

Posted
4 minuty temu, sandall napisał:

nie jestem mechanikiem, ani nie znam sie za bardzo na tych sprawach, dlatego nie bardzo wiem co gdzie jest i jak wyglada:) a ile mechanik moze za ta wziac, zeby naprawil? ;)

Auto kupiłeś dla szpanu, że nawet nie wiesz gdzie jest podciśnienie na reduktorze? :facepalm:

Posted

juz wiem, dzieki za pomoc.

Posted
27 minut temu, sandall napisał:

juz wiem, dzieki za pomoc.

Jeżeli pomogłem to po prawej masz taką strzałkę, naciśnij :)

Daj znać jutro jak efekty.

  • Upvote 1
Posted
3 godziny temu, k232 napisał:

To reduktor albo wtryskiwacze puszczają gaz do kolektora.

Jak przyjedziesz do domu to ściągnij podciśnienie z reduktora na noc, rano przed odpaleniem załóż podciśnienie i jak dobrze odpali to znaczy, że reduktor walnięty, jeżeli dalej źle to to samo zrób z wtryskiwaczami LPG.

Nauka nie idzie w las :grin:

3 godziny temu, sandall napisał:

Zrobilem jak radziles i faktycznie, jak zakrece gaz to pali normalnie, co dalej?:)

Puszcza reduktor tak jak sugeruje k232. 

Odwiedź gazownika niech sprawdzi .

  • Upvote 1
Posted

Bez gazownika też sprawdzi, instrukcje ma czarno na białym :D:D

  • 2 weeks later...
Posted

Sorki, ze tak dlugo trwala moja odpowiedz, tak okazalo sie, ze to reduktor, dziekuje za pomoc!

  • Upvote 1
Posted

Dzięki za odzew ☺️

Posted (edited)

ok :)

Edited by bjks88
blad
Posted

Co to za reduktor, że takie zabiegi trzeba robić? Zakręc na parę dni gaz i się dowiesz, a prędzej zrób próbę jak opisano powyżej.

  • Upvote 1
Posted
W dniu 30.01.2018 o 20:55, przem8 napisał:

Co to za reduktor, że takie zabiegi trzeba robić? Zakręc na parę dni gaz i się dowiesz, a prędzej zrób próbę jak opisano powyżej.

instalacja Lovato EasyFast. Zakręce i zobaczę

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...